حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
شناسه : 11641

قوه قضاییه علی رغم اینکه مسئولیت مستقیمی در حوزه اقتصاد ندارد، در قالب ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی به حمایت حقوقی و قضایی از تولیدکنندگان و واحد‌های تولیدی می‌پردازد. این ستاد در استان‌های مختلف فعالیت دارد و برای تولیدکنندگان و واحد‌های تولیدی در هر استان حمایت‌های حقوقی ارائه می‌دهد. علاوه بر آن مسئولان […]

پ
پ

قوه قضاییه علی رغم اینکه مسئولیت مستقیمی در حوزه اقتصاد ندارد، در قالب ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی به حمایت حقوقی و قضایی از تولیدکنندگان و واحد‌های تولیدی می‌پردازد.

این ستاد در استان‌های مختلف فعالیت دارد و برای تولیدکنندگان و واحد‌های تولیدی در هر استان حمایت‌های حقوقی ارائه می‌دهد. علاوه بر آن مسئولان دستگاه قضایی در قالب بازدید از کارخانه‌ها و واحد‌های تولیدی از نزدیک با مهم‌ترین چالش‌های آن‌ها آشنا می‌شوند که این امر نیز نقش مهمی در حل این چالش‌ها دارد.

شرکت تعاونی پرورش ماهی سریران آریا پناه، مزرعه پرورش ماهی واقع در روستای قلعه درویش اردل، طرح پرورش ماهی کر-بس لردگان و شرکت تعاونی صنایع غذایی پردیس بروجن چهار مورد از مواردی است که در مسائل و مشکلات مربوط به آن‌ها در ستاد استانی اقتصاد مقاومتی مطرح و رسیدگی شده است.

در خصوص شرکت تعاونی پرورش ماهی سریران آریا پناه مقرر شد تا مساعدت لازم با شرکت مذکور از ناحیه سازمان جهاد کشاورزی و بانک کشاورزی در استفاده و تسریع از تسهیلات تکمیلی طرح اشتغال روستایی داشته باشند و متقاضی نیز پیگیری لازم را در این خصوص داشته باشد.

در خصوص تغییرات ایجاد شده در بستر رودخانه حاشیه مزرعه پرورش ماهی واقع در روستای قلعه درویش اردل، مقرر شد تا شرکت آب منطقه‌ای استان چهارمحال و بختیاری نظارت و پیگیری کافی نسبت به ساحل سازی اطراف رودخانه طبق قرارداد‌های تنظیمی و همچنین رفع تصرفات و آزادسازی حریم و بستر رودخانه داشته باشد و گزارش موضوع را در اسرع وقت به دبیرخانه شورای حقوق بیت‌المال (حقوق عامه) استان چهارمحال و بختیاری ارائه کند.

در خصوص مشکلات طرح پرورش ماهی کر- بس لردگان مقرر شد تا وفق مقررات شرکت آب منطقه‌ای در انعقاد قرارداد اجاره بستر رودخانه تسهیل کند و پس از انعقاد قرارداد مذکور نسبت به عملیاتی کردن تخصیص آب صورت گرفته اقدام و متعاقباً به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان چهارمحال و بختیاری همکاری لازم در عملیاتی کردن واگذاری اراضی مورد نیاز وفق مقررات و مصوبات سابق اقدام کند.

در خصوص مشکلات شرکت تعاونی صنایع غذایی پردیس بروجن مقرر شد تا سازمان صمت با بررسی مستندات متقاضی و شرایط قانونی نسبت به معرفی متقاضی به بانک جهت دریافت تسهیلات مربوط به سرمایه در گردش و… اقدام کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.