حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
شناسه : 11503

به نقل از خبرگزاری میزان ،حسن علائی ثمرین، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشتهارد از آزادسازی ۲۹ هکتار از اراضی تغییر کاربری یافته اشتهارد خبر داد و گفت: در ادامه برنامه مقابله‌ای با تغییر کاربری‌های غیرمجاز، ۲۹ هکتار از اراضی تغییر کاربری یافته این شهرستان در پلاک ثبتی ۲۰۹ اصلی در بخش مرکزی موسوم به […]

پ
پ

به نقل از خبرگزاری میزان ،حسن علائی ثمرین، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشتهارد از آزادسازی ۲۹ هکتار از اراضی تغییر کاربری یافته اشتهارد خبر داد و گفت: در ادامه برنامه مقابله‌ای با تغییر کاربری‌های غیرمجاز، ۲۹ هکتار از اراضی تغییر کاربری یافته این شهرستان در پلاک ثبتی ۲۰۹ اصلی در بخش مرکزی موسوم به صحت آباد اراضی مزرعه شهید گنجی و شهید زمانی قلع و قمع و آزادسازی و اعاده به وضع سابق شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشتهارد خاطرنشان کرد: این اقدام مقابله‌ای در راستای اجرای مصوبات قرارگاه صیانت از بیت المال و مقابله با تغییر کاربری دادگستری استان البرز و تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها انجام شد.  

وی حجم اراضی آزادسازی شده را بیش از ۲۹ هکتار بیان کرد و افزود: در این عملیات موارد متعددی از قطعه بندی، بنا و دیوارکشی غیرمجاز به ارزش حدودی ۵۰۰ میلیارد ریال قلع و قمع و اراضی به وضع سابق اعاده شد.

علائی ثمرین اظهار کرد: با نظارت و هماهنگی به عمل آمده توسط رئیس دادگستری این شهرستان و دستورات به موقع و پیگیری مستمر این دادستانی و همکاری و هماهنگی جهاد کشاورزی و نیروی انتظامی شهرستان، عزم جدی برای مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز و صیانت و اعاده اراضی کشاورزی شکل گرفته است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.