حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
شناسه : 11420

به نقل از خبرگزاری میزان ،ابراهیم سلیمانی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد از ورود دادستانی به اختلاف بین یک معدن با اهالی منطقه خبر داد و عنوان کرد: دادستانی خواسته‌های اهالی را با دقت رصد می‌کند و هر کجا لازم باشد در جهت حمایت از خواسته‌های قانونی شهروندان به مساله ورود می‌کند. دادستان عمومی […]

پ
پ

به نقل از خبرگزاری میزان ،ابراهیم سلیمانی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد از ورود دادستانی به اختلاف بین یک معدن با اهالی منطقه خبر داد و عنوان کرد: دادستانی خواسته‌های اهالی را با دقت رصد می‌کند و هر کجا لازم باشد در جهت حمایت از خواسته‌های قانونی شهروندان به مساله ورود می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد خاطرنشان کرد: با دعوت از نماینده یک معدن فعال در سطح شهرستان عنبرآباد، نمایندگان مردم، رئیس اداره صنعت و معدن، رئیس اداره محیط زیست و رئیس اداره منابع طبیعی این شهرستان به اختلافات به وجود آمده بین اهالی منطقه و سرمایه گذاران یک معدن فعال رسیدگی شد.  

وی با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۹ به نام سال جهش تولید توسط مقام معظم رهبری و تاکید دستگاه قضا به حمایت از سرمایه گذاران و تولید کنندگان، گفت: مجموعه حوزه قضایی شهرستان عنبرآباد با تمام توان از همه کسانی که تمایل سرمایه گذاری در منطقه دارند حمایت می‌کند.

سلیمانی افزود: ورود سرمایه‌گذاران جهت ایجاد کارخانه و کارگاه‌های تولیدی، باعث ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی منطقه خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.