حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
شناسه : 11166

ابوذر داوریان، رئیس دادگستری شهرستان عنبرآباد در آیین جشن گلریزان شهرستان عنبرآباد که با حضور مدیرکل زندان‌های استان کرمان و جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد، گفت: در شهرستان عنبرآباد تدابیری جهت پرداخت مهریه بانوان اندیشیده شده است تا بتوان از ورود مدجویان جرایم غیرعمد به زندان به دلیل ناتوانی در پرداخت مهریه جلوگیری کرد. […]

پ
پ

ابوذر داوریان، رئیس دادگستری شهرستان عنبرآباد در آیین جشن گلریزان شهرستان عنبرآباد که با حضور مدیرکل زندان‌های استان کرمان و جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد، گفت: در شهرستان عنبرآباد تدابیری جهت پرداخت مهریه بانوان اندیشیده شده است تا بتوان از ورود مدجویان جرایم غیرعمد به زندان به دلیل ناتوانی در پرداخت مهریه جلوگیری کرد.

رئیس دادگستری شهرستان عنبرآباد با تاکید بر اینکه شهرستان عنبرآباد ظرفیت‌های اقتصادی و فرهنگی بالایی دارد، عنوان کرد: خیرین شریف و توانمند این شهرستان راغب هستند در موضوعات عام المنفعه، خصوصا آزادسازی زندانیان غیرعمد کمک و همراهی کنند.

وی با بیان اینکه به همت خیرین عنبرآبادی، در حال حاضر هیچ زندانی که صرفا بابت عدم پرداخت مهریه در زندان باشد، در شهرستان عنبرآباد وجود ندارد، تاکید کرد: در چند سال گذشته، جشن گلریزان شهرستان عنبرآباد به صورت مستقل و ویژه این شهرستان با همکاری و همراهی خیرین گرانقدر برگزار شده‌است.

در این مراسم براساس کمک خیران و مسئولان، تعدادی از زندانیان جرایم غیرعمد آزاد می‌شوند و به آغوش گرم خانواده برمی‌گردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.