حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
شناسه : 11215

به نقل از خبرگزاری میزان ،به مناسبت عید سعید مبعث پیامبر عظیم‌الشان اسلام (صلی الله علیه و آله والسلم)، مراسم آزادی ۲۱ زندانی جرائم غیرعمد زندان ایلام با حضور علی دهقانی رئیس کل دادگستری استان برگزار شد. رئیس کل دادگستری استان ایلام در این مراسم در سخنانی عید مبعث رسول اکرم (ص) را تبریک و […]

پ
پ

به نقل از خبرگزاری میزان ،به مناسبت عید سعید مبعث پیامبر عظیم‌الشان اسلام (صلی الله علیه و آله والسلم)، مراسم آزادی ۲۱ زندانی جرائم غیرعمد زندان ایلام با حضور علی دهقانی رئیس کل دادگستری استان برگزار شد.

رئیس کل دادگستری استان ایلام در این مراسم در سخنانی عید مبعث رسول اکرم (ص) را تبریک و تهنیت گفت و اظهار داشت: از مهم‌ترین اهداف بعثت و بر‌انگیخته شدن رسول اکرم (ص) از سوی خداوند متعال، استقرار عدالت، اتمام مکارم اخلاق و انسان سازی و اصلاح نفوس جامعه است.

وی بعثت حضرت محمد (ص) را تجلی رحمت خداوند متعال بر تمام عوالم و سیره و خلق و خوی آن حضرت را الگوی بی بدیل دین مبین اسلام برای کلیه انسان‌ها در تمامی اعصار دانست.

دهقانی تلاش در جهت رفع مشکلات و گره گشایی از امورات مردم را در راستای سیره نبوی و رفتار اهل بیت عصمت و طهارت (ع) خواند و اظهار داشت: آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و مساعدت در آزادی زندانیان مالی از نمونه‌های بارز رفتار کریمانه ائمه معصومین (ع) است.

عالی‌ترین مقام قضایی استان ایلام، خواستار مشارکت همگانی و جمعی مردم فهیم استان و خیرین همیشه در صحنه برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد شد و بر اشاعه فرهنگ نوع دوستی و کمک به زندانیان نیازمند تأکید کرد.

دهقانی افزود: کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و تلاش برای بازگشت آنان به کانون خانواده، در حل بسیاری از مشکلات اجتماعی تاثیرگذار است و برای تحقق کامل این مهم که یکی از برنامه‌های اصلی قوه قضائیه محسوب می‌شود، همکاری و همدلی خیرین و مردم ضروری می‌باشد.

رئیس کل دادگستری استان ایلام اظهار داشت: استمرار کمک‌های مؤمنانه و تأکید بر آموزش‌ها و کارگاه‌های کاهش آسیب برای زندانیان و خانواده آنان و ارتقاء برنامه‌های فرهنگی و تربیتی، می‌تواند از آسیب‌های اجتماعی بکاهد و به اصلاح و تربیت زندانیان منجر شود.

گفتنی است آزادی ۲۱ زندانی جرائم غیرعمد زندان ایلام با حمایت رئیس کل دادگستری استان، مشارکت ستاد دیه و با اخذ رضایت شکات پرونده این زندانیان انجام شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.