حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳
شناسه : 11230

در مراسمی با حضور سعید جریده اصل، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لردگان، نماینده مردم شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان ادارات و نهادها، یک قاتل محکوم به قصاص با رضایت و گذشت اولیای دم به زندگی بازگشت. دادستان عمومی و انقلاب لردگان در حاشیه این مراسم اظهار کرد: […]

پ
پ

در مراسمی با حضور سعید جریده اصل، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لردگان، نماینده مردم شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان ادارات و نهادها، یک قاتل محکوم به قصاص با رضایت و گذشت اولیای دم به زندگی بازگشت.

دادستان عمومی و انقلاب لردگان در حاشیه این مراسم اظهار کرد: طی نزاعی که حدود پنج سال پیش در شهرستان لردگان به وقوع پیوست شخصی به دلیل شدت جراحات وارده به قتل رسید.

وی افزود: با تحقیق و جمع آوری شواهد و قرائن قاتل این شخص دستگیر و پس از اقرار وی روند محاکمه آغاز شد.

جریده اصل بیان کرد: تلاش‌های دادستانی و انجمن حمایت از زندانیان و نیز پیگیری‌های معتمدین و ریش سفیدان محلی، نهایتاً منجر به رضایت شکات شد و اولیاء دم بدون دریافت دیه از حق قانونی و شرعی خود برای قصاص قاتل گذشتند.

در این مراسم با تلاش و پیگیری‌های دادستان عمومی و انقلاب لردگان به فرزندان دانش آموز زندانیان نیازمند تعداد ۴۰ دستگاه تبلت به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جهت مصارف آموزشی اهدا شد. همچنین باقی مانده حبس تعداد ۲۶ زندانی با استفاده از ظرفیت‌های قانونی مورد بررسی و بخشودگی قرار گرفت.

در پایان مراسم نیز به پاس تلاش‌ها و اقدامات دادستان شهرستان لردگان جهت کاهش جمعیت کیفری زندان و صلح و سازش در پرونده‌های قتل، از سوی نماینده مردم شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل زندان‌های استان چهارمحال و بختیاری از جریده اصل تجلیل شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.