حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶
شناسه : 11233

به نقل از خبرگزاری میزان ،یدالله موحد از اعاده بیش از یک هزار و ۱۱۴ هکتار اراضی دولتی به بیت المال طی سال جاری خبر داد و گفت: در حال حاضر دو هزار و ۱۰۰ هکتار اراضی اختلافی در سطح این استان وجود دارد که مبنای اقدامات سال آینده شورای حفظ حقوق بیت المال استان […]

پ
پ

به نقل از خبرگزاری میزان ،یدالله موحد از اعاده بیش از یک هزار و ۱۱۴ هکتار اراضی دولتی به بیت المال طی سال جاری خبر داد و گفت: در حال حاضر دو هزار و ۱۰۰ هکتار اراضی اختلافی در سطح این استان وجود دارد که مبنای اقدامات سال آینده شورای حفظ حقوق بیت المال استان باید تعیین تکلیف این اراضی باشد.

وی افزود: تغییر کاربری اراضی کشاورزی، زراعی و باغی از مشکلات جدی استان کرمان در حوزه حفظ حقوق بیت المال به شمار می‌رود که در این رابطه طی سال جاری ۱۶۱ هکتار از اراضی تغییر کاربری یافته در سطح استان کرمان به وضع سابق اعاده شده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان از تلاش‌های مدیران کل منابع طبیعی و آبخیزداری شمال و جنوب استان کرمان در راستای صیانت از اراضی ملی تقدیر کرد و گفت: با توجه به در پیش بودن ایام نوروز لازم است که هماهنگی‌ها و برنامه ریزی‌های لازم به منظور جلوگیری از هرگونه سوء استفاده متعرضین به حقوق بیت المال انجام شود تا افراد از فرصت تعطیلات نوروزی برای رسیدن به اهداف خود و ضربه زدن به محیط زیست سوء استفاده نکنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.