حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
شناسه : 11123

به نقل از خبرگزاری میزان ،هشتمین و آخرین جلسه شورای حفظ اراضی ملی و منابع طبیعی در استان کرمانشاه به ریاست رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه برگزار شد. توسلی زاده در این نشست بر سیاست اصلی دستگاه قضایی استان کرمانشاه تأکید کرد و خاطرنشان ساخت اصول کار ما این است که نباید هیچ تغییر کاربری […]

پ
پ

به نقل از خبرگزاری میزان ،هشتمین و آخرین جلسه شورای حفظ اراضی ملی و منابع طبیعی در استان کرمانشاه به ریاست رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه برگزار شد.

توسلی زاده در این نشست بر سیاست اصلی دستگاه قضایی استان کرمانشاه تأکید کرد و خاطرنشان ساخت اصول کار ما این است که نباید هیچ تغییر کاربری صورت گیرد و این مهم بر عهده جهاد کشاورزی استان است و نیز تخریب اراضی ملی که منجر به تشکیل پرونده می‌شود نباید صورت گیرد و شهرداری اجازه ساخت و ساز‌های غیر مجاز ندهد و تجاوز به حریم رودخانه صورت نگیرد.

وی با اشاره به آمار عملکرد شورای حفظ اراضی ملی و منابع طبیعی در استان کرمانشاه در ۱۱ ماه گذشته یادآور شد: در مدت مذکور ۸۰۷ مورد دستور موقت که منجر به اعاده ۱۵۱ هکتار از اراضی ملی شده، صادر شده است و این در حالی است که در ۱۰ سال گذشته ۶۲۵ مورد دستور موقت صادر و ۱۶۲ هکتار از اراضی اعاده شده است.

توسلی زاده ادامه داد: در همین مدت ۱۱ ماهه و در حوزه راه و شهرسازی نیز ۸۰ هکتار رفع تصرف شده و برای ۱۲۰۰ هکتار نیز سند صادر شده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه ضمن تقدیر از اعضای شورای حفظ اراضی ملی و منابع طبیعی استان تصریح کرد: با وجود تمامی مضایق و محدودیت‌ها که بر آن واقف هستیم خوشبختانه همت اعضای این شورا بر این بود که کار‌ها به بهترین نحو انجام شود که همین گونه بوده است و شاهد این مدعا چهارهزار مأموریت توسط جهاد کشاورزی استان بوده است.

توسلی زاده در پایان اظهار امیدواری کرد: در سال جدید، اعضای شورای حفظ اراضی ملی و منابع طبیعی بیش از پیش رسالت خود را به سرانجام رسانند و اجازه ندهند اصول اساسی یاد شده در انجام امور مربوط نادیده گرفته شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.