حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
شناسه : 11135

به نقل از خبرگزاری میزان ،حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرامى، رئیس سازمان قضایى نیروهاى مسلح در آیین رونمایى دو جلد کتاب سازمان قضایى نیروهاى مسلح با عناوین «تبیین اندیشه و تدابیر قضایی مقام معظم رهبری» و «فرامین امام خامنه‌ای فرماندهی معظم کل قوا ناظر بر رسیدگی‌های دادسرا و دادگاه‌های نظامی» ضمن گرامیداشت ماه مبارک رجب اظهار کرد: در […]

پ
پ

به نقل از خبرگزاری میزان ،حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرامى، رئیس سازمان قضایى نیروهاى مسلح در آیین رونمایى دو جلد کتاب سازمان قضایى نیروهاى مسلح با عناوین «تبیین اندیشه و تدابیر قضایی مقام معظم رهبری» و «فرامین امام خامنه‌ای فرماندهی معظم کل قوا ناظر بر رسیدگی‌های دادسرا و دادگاه‌های نظامی» ضمن گرامیداشت ماه مبارک رجب اظهار کرد: در این ماه خدا و ملائک بر ما درود مى فرستند و این ماه، ماه نزول رحمت است و ماه شعبان ماه پخش رحمت است و در ماه مبارک رمضان این رحمت‌ها با امضاء امام زمان(عج) به دست ما مى رسد.

رئیس سازمان قضایى نیروهاى مسلح خاطرنشان کرد: در عالم بالا هر چه هست فضل، کرامت و لطف است، اما ما در عالم الفاظ هستیم.

وى در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبرى در خصوص ضرورت پیروى از قانون بیان کرد: امام امت و مقام معظم رهبرى این چنین به ما یاد داده‌اند که قانون ملاک عدالت است و قانونگرایى در قوه قضاییه اهم امور است. خلاف عدالت آن است که خلاف قانون عمل شود؛ نقش ارزش گذارى در جامعه را قانون ایفا مى کند و از سوى دیگر وسیله اى براى احقاق حق است.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامى در ادامه اظهار کرد: امروز باید به قوانین عمل شود و اگر این شفاف سازى را در بیان مقام معظم رهبرى و امام براى جامعه داشته باشیم به یقین جامعه دنبال همین موضوع خواهد بود.

رئیس سازمان قضایى نیروهاى مسلح خاطرنشان کرد: نیروهاى مسلح متکى بر قدرت و قوت هستند و باید اندیشه هاى نابی بر قضاوت آن‌ها حاکمیت داشته باشد.

وى ادامه داد: امروز در سازمان قضایى نیروهاى مسلح از دو کتاب که یکى از آن‌ها تبیین اندیشه‌ها و فرمایشات مقام معظم رهبرى ناظر بر رسیدگى در دادسرا‌ها و دادگاه‌ها است رونمایى خواهد شد. آنچه که امروز قابل ارائه است براى کل جامعه است و خواهشم این است که این کتاب‌ها به دقت خوانده شود و کار بسیار زیادى انجام شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین بهرامى در پایان گفت: آن قدر روى این دو کتاب کار شده که وقتى خواندم به وجد آمدم. کتاب دوم نیز راه و چراغ راهى براى مراجع قضایى نظامى است و این دو کتاب در نوع خود بی نظیر است و امیدواریم چراغ راهى باشد براى ما که مى‌خواهیم عدالت را در میان نیروهاى مسلح پیاده کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.