حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
شناسه : 11116

به نقل از خبرگزاری میزان ،علی بستامی، رئیس دادگستری شهرستان اشتهارد با اشاره به ورود دستگاه قضایی برای حل مشکلات سه واحد تولیدی گفت: در راستای پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، دادگستری شهرستان اشتهارد با دعوت از مسئولان شهرستانی از جمله رئیس صنعت معدن و تجارت، رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی، بازرس شرکت خدماتی شهرک صنعتی، مدیرعامل […]

پ
پ

به نقل از خبرگزاری میزان ،علی بستامی، رئیس دادگستری شهرستان اشتهارد با اشاره به ورود دستگاه قضایی برای حل مشکلات سه واحد تولیدی گفت: در راستای پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، دادگستری شهرستان اشتهارد با دعوت از مسئولان شهرستانی از جمله رئیس صنعت معدن و تجارت، رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی، بازرس شرکت خدماتی شهرک صنعتی، مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی و دیگر مسئولان از کارخانه‌ها بازدید کردند.

رئیس دادگستری شهرستان اشتهارد درباره جزییات این برنامه که دادگستری و دادستان شهرستان اشتهارد متولی اجرای آن بودند، گفت: در این بازدید سه شرکتی که برای بازدید انتخاب شدند به دلیل مشکلات، فعالیت آن‌ها دچار اختلال شده و برای رفع مشکلات خود به دادگستری شهرستان اشتهارد مراجعه کرده بودند.

وی با بیان اینکه حل مشکلات این سه شرکت نقش مهمی در حفظ اشتغال مستقیم ۳۵۰ نفر دارد، تاکید کرد: این بازدید‌های میدانی نشان از پیگیری و جدیت دستگاه قضا برای رفع موانع تولید و اهتمام ویژه دادگستری به رصد مستمر فعالیت‌های بنگاه‌های اقتصادی و تشکیل جلسه با صاحبان آن‌ها در راستای بند چهارم از محور اول طرح تحول قضایی دارد.

بستامی شرکت‌های تدبیران صنعت سپید، سبز گلشن تیراژه و روغن موتور فوکس ایرانیان را سه شرکت هدف این بازید برشمرد و تصریح کرد: در حاشیه این بازدید‌ها دستورات مقتضی برای حل مشکلات صادر شده و پیگیری موانع پیش روی این واحد‌های تولیدی تا حل کامل آن‌ها ادامه دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.