حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳
شناسه : 11024

در پی اعلام خبر عدم برگزاری آزمون وکالت ۱۳۹۹ در روز ۲۲ اسفند، رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز ضمن گلایه از این تصمیم گفت که با توجه به برگزاری آزمون‌های بزرگ دیگر، دلیلی برای لغو آزمون وکالت وجود نداشته است. دکتر جلیل مالکی در مصاحبه با خبرگزاری فارس گفته است: «لغو آزمون وکالت ۲ روز […]

پ
پ

در پی اعلام خبر عدم برگزاری آزمون وکالت ۱۳۹۹ در روز ۲۲ اسفند، رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز ضمن گلایه از این تصمیم گفت که با توجه به برگزاری آزمون‌های بزرگ دیگر، دلیلی برای لغو آزمون وکالت وجود نداشته است.

دکتر جلیل مالکی در مصاحبه با خبرگزاری فارس گفته است:

«لغو آزمون وکالت ۲ روز قبل از برگزاری فاقد وجاهت است. در شرایطی که آزمون دکتری چند روز پیش با ۱۸۰ هزار نفر برگزار شد و آزمون امور استخدامی چندی پیش با ۵۰۰ هزار نفر برگزار شد دلیلی ندارد که آزمون کانون وکلا با ۸۰ هزار نفر شرکت کننده لغو شود.»

این برای دومین بار است که برگزاری آزمون وکالت به دلیل انتشار ویروس کرونا لغو می شود. ابتدا قرار بود این آزمون ۲۸ آذر برگزار شود.

تصمیم تعویق آزمون وکالت در شرایطی اتخاذ شده که روز پنجشنبه هفته گذشته رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلا رسماً اعلام کرده بود که امکان تعویق وجود ندارو و آزمون قطعاً در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است که هنوز از سوی اسکودا هیچ توضیحی درباره علت این تصمیم اعلام نشده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.