حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴
شناسه : 11003

به نقل از خبرگزاری میزان ،دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان از رفع موانع تولید شرکت پایا پلیمر خبر داد و گفت: با حمایت دستگاه قضایی از تعطیلی این شرکت و همچنین بیکاری ٢٠٠ کارگر به صورت مستقیم جلوگیری بعمل آمد. حسین رجبی اضافه کرد: شرکت تولیدی پایا پلیمر یکی از شرکت‌های فعال در این […]

پ
پ

به نقل از خبرگزاری میزان ،دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان از رفع موانع تولید شرکت پایا پلیمر خبر داد و گفت: با حمایت دستگاه قضایی از تعطیلی این شرکت و همچنین بیکاری ٢٠٠ کارگر به صورت مستقیم جلوگیری بعمل آمد.

حسین رجبی اضافه کرد: شرکت تولیدی پایا پلیمر یکی از شرکت‌های فعال در این شهرستان است که ٢٠٠ کارگر در آن مشغول به کار هستند. این شرکت به دلیل نیاز شرکت به گازرسانی، اقدام به گذاشتن لوله‌های گاز به طول ٧٠٠متر از زمین‌های مجاور کرده بود. این زمین‌ها حداقل ٣٠مالک داشت. مالکین نیز در دادخواستی به طرفیت شرکت مذکور تقاضای قلع و قمع و اعاده به وضع سابق داشتند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان افزود: پس از ارایه دادخواست در دادگستری و جلسات متعدد و رسیدگی به پرونده، دادگاه خواسته خواهان را وارد تشخیص داد و حکم به خواسته آنان صادر و حکم قطعی شددر ادامه نیز اقدامات لازم برای اجرای حکم فراهم شد.

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع از این موضوع، مجموعه دادستانی شهرستان تاکستان با هماهنگی و حمایت رییس کل دادگستری استان قزوین حجت‌الاسلام والمسلمین قدرتی دستور عدم اجرای حکم با هدف جلوگیری از تعطیلی شرکت و بیکاری کارگران، به منظور بررسی بیشتر این پرونده را صادر کرد.

رجبی ادامه داد: پس از صدور دستور، جلسه هفت ساعته‌ای با حضور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان، مدیران شرکت و خواهان برگزار شد و در نهایت در این جلسه ٧ساعته، خواهان با مبلغ ٧٠٠میلیون تومان گذشت خود را نسبت به شرکت مذکور اعلام کردند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان در ادامه با تاکید براینکه این اقدام در جهت جهش تولید و رفع موانع تولید صورت گرفت گفت: با حمایت دستگاه قضایی از تعطیلی این شرکت و بیکاری ٢٠٠ کارگر جلوگیری بعمل آمد.

وی با اشاره به اینکه ورود دادستانی در حوزه اقتصاد مقاومتی آثار مطلوبی را به همراه داشته است، گفت: طی سال ۹۹، در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و نامگذاری سالجاری به نام جهش تولید، ستاد اقتصاد مقاومتی دادسرای شهرستان با رفع مشکلات شرکت‌های تولیدی شرایط اشتغال و جذب نیروی انسانی جدید را فراهم آورد به نحوی که ۲۱۸۶ نفر در ۲۶ شرکت تولیدی و صنعتی مشغول به کار شده اند

حسین رجبی موانع موجود جهت اخذ تسهیلات توسط واحد‌های صنعتی را یکی از مشکلات بخش‌های اقتصادی دانست و گفت: خوشبختانه با مکاتبات و تعاملات صورت گرفته در این ستاد بالغ بر ۲۹۶ میلیارد تومان تسهیلات به کارخانجات پرداخت گردید.

این مقام قضایی افزود: یکی دیگر از مشکلات مهم شرکت‌های تولیدی، پرداخت جریمه تاخیر مالیات است، که باهماهنگ‌های صورت گرفته با اداره امور مالیاتی استان وشهرستان از تعداد ۱۴۱ شرکت، ۹۵ شرکت مشمول بخشودگی ۱۰۰ درصدی و ۴۶ شرکت از بخشودگی ۷۰ تا ۹۸ درصدی برخوردار شدند.

دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان تاکستان تصریح کرد: برگزاری ۶ جلسه اقتصاد مقاومتی در سالجاری وبررسی مشکلات ۲۶ شرکت با حضور مدیران عامل آن‌ها زمینه رفع مسائل این شرکت‌ها و جذب بیش از ۲۰۰۰ نفر نیروی جدید در واحد‌های تولیدی و صنعتی را به همراه داشته و از سویی دیگر مانع از تعدیل ۴۹۰۰ نفر نیروی شاغل شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.