حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴
شناسه : 10988

حسین سلامی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت در نشست حمایت قضایی از فعالان اقتصادی حوزه معدن در شهرستان جیرفت با اشاره به اینکه حمایت از معدن کاران جنوب کرمان با راهکار‌های حقوقی و قضایی در اولویت است، گفت: دستگاه قضایی جیرفت در راستای برنامه‌های حمایتی از بخش تولید و صنعت، حمایت از معدن داران […]

پ
پ

حسین سلامی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت در نشست حمایت قضایی از فعالان اقتصادی حوزه معدن در شهرستان جیرفت با اشاره به اینکه حمایت از معدن کاران جنوب کرمان با راهکار‌های حقوقی و قضایی در اولویت است، گفت: دستگاه قضایی جیرفت در راستای برنامه‌های حمایتی از بخش تولید و صنعت، حمایت از معدن داران را در برنامه کاری ویژه خود قرار داده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت افزود: متاسفانه قوانین و مقررات مربوط به بخش معدن مرتب از طریق آزمون و خطا در حال بازنگری است که این موضوع بر روند ادامه فعالیت معدن کاران تاثیر منفی دارد.

وی خاطرنشان کرد: تنوع روزافزون سازمان‌های درگیرعملیات معدنی، کثرت مجوز‌ها و پروانه‌های لازم برای عملیات معدنی از دیگر مشکلات پیش روی معدن کاران به شمار می‌رود.  

سلامی با بیان اینکه اکثر معادن این شهرستان در روستا‌های محروم و دورافتاده واقع شده است، اظهار کرد: بهره برداری مناسب از معادن و ظرفیت‌های موجود، به توسعه و رونق اقتصادی منطقه و شهرستان کمک کرده و باعث اشتغال زایی ساکنان مناطق کم برخوردار این شهرستان شده و از سوی دیگر در راستای پیشگیری از وقوع جرم نیز بسیار اثرگذار خواهد بود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت در پایان تاکید کرد: دادسرای جیرفت بر مبنای وظایف قانونی و شرعی خود در زمینه حمایت از تولید و اقتصاد، در راستای رفع مشکلات حوزه‌های اقتصادی از جمله در بخش معدن ورود کرده و اقدامات این بخش را با جدیت پیگیری می‌کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.