حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹
شناسه : 11006

به نقل از خبرگزاری میزان ،رئیس دادگستری و دادستان شهرستان جیرفت از روند احداث کارخانه منگنز در نزدیکی راه‌های ارتباطی روستا‌های مارمرد، ماران قلعه و چند روستای دیگر بازدید کردند. این بازید به منظور بررسی وضعیت محل احداث کارخانه منگنز در نزدیکی راه‌های ارتباطی بین روستا‌های ماران قلعه، مارمرد، بلقیس اباد و چند روستای دیگر […]

پ
پ

به نقل از خبرگزاری میزان ،رئیس دادگستری و دادستان شهرستان جیرفت از روند احداث کارخانه منگنز در نزدیکی راه‌های ارتباطی روستا‌های مارمرد، ماران قلعه و چند روستای دیگر بازدید کردند.

این بازید به منظور بررسی وضعیت محل احداث کارخانه منگنز در نزدیکی راه‌های ارتباطی بین روستا‌های ماران قلعه، مارمرد، بلقیس اباد و چند روستای دیگر و بررسی وضعیت صدور مجوزات ادارات محیط زیست و مدیریت منابع آب شهرستان جیرفت انجام شده است.

بررسی وضعیت محل اعتراض مردم از ایجاد آلایندگی‌های احتمالی زیست محیطی کارخانه در روستا‌های اطراف آن و مزارع، باغات، فاصله روستا‌ها و قنوات موجود تا محل احداث، کارخانه از دیگر دلایل انجام این بازدید میدانی بود.

مسئولان قضایی جیرفت در راستای دستورالعمل نظارت و پیگیری حقوق عامه و نظارت بر حسن اجرای قوانین و همچنین به منظور اقدام در جهت مراقبت و صیانت قانونمند از حقوق عمومی جهت پیشگیری از مخاطرات برای مردم این روستا‌ها بر اثر آلودگی زیست محیطی را مورد بررسی قرار داده و از اداره محیط زیست و منابع آب شهرستان جیرفت و دیگر دستگاه‌های متولی خواستند به سرعت موضوع اعتراض مردم را مورد بررسی قرار داده و نتیجه را به دستگاه قضایی شهرستان جیرفت گزارش دهند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.