حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
شناسه : 10891

حجت الاسلام والمسلمین جعفری رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی اظهار کرد: در نتیجه تلاش اعضاء ستاد‌های صبر شورا‌های حل اختلاف استان، دادستان‌ها، قضات اجرای احکام، واحد‌های مددکاری زندان‌ها و نیز برخی از تشکل‌های مردم نهاد و مؤسسه‌های خیریه، در سال ۱۳۹۸ تعداد ۷ نفر و در ۱۱ ماهه سال ۱۳۹۹ نیز تعداد ۱۱ نفر […]

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین جعفری رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی اظهار کرد: در نتیجه تلاش اعضاء ستاد‌های صبر شورا‌های حل اختلاف استان، دادستان‌ها، قضات اجرای احکام، واحد‌های مددکاری زندان‌ها و نیز برخی از تشکل‌های مردم نهاد و مؤسسه‌های خیریه، در سال ۱۳۹۸ تعداد ۷ نفر و در ۱۱ ماهه سال ۱۳۹۹ نیز تعداد ۱۱ نفر و در مجموع ۱۸ نفر محکوم به قصاص نفس از اجرای مجازات قصاص نفس رهایی یافتند.

وی علاوه بر قدردانی از روحیه گذشت اولیاء دم، از عملکرد بخش‌های مختلف در برقراری موجبات حصول سازش در این پرونده‌ها تقدیر و خاطرنشان کرد: واحد‌های صلح و سازش متشکل از بخش‌های یاد شده با حضور در منزل اولیاء دم و استفاده از ظرفیت‌های معتمدین و ریش سفیدان محلی زمینه‌های لازم را برای حصول توافق پایدار فراهم ساختند که این تلاش‌ها واقعا ستودنی است.

رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی همچنین با اشاره به مذاکرات مستمر صورت گرفته با اولیاء دم در دو فقره پرونده قتل عمدی و حصول توافقات اولیه، از تداوم تلاش‌ها برای حصول سازش در این پرونده‌ها قبل از پایان سال جاری خبر داد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.