حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
شناسه : 10897

رئیس کل دادگستری گلستان در نشست هم اندیشی قضایی و انتظامی صبح امروز با قدردانی از تلاش‌های نیروی انتظامی برای برقراری امنیت در استان با تاکید بر این که از نیروی انتظامی مقتدر حمایت می‌کنیم و هر جا که نیاز باشد در کنار نیروی پلیس هستیم گفت: خوشبختانه تعامل و همدلی خوبی بین دستگاه قضایی […]

پ
پ

رئیس کل دادگستری گلستان در نشست هم اندیشی قضایی و انتظامی صبح امروز با قدردانی از تلاش‌های نیروی انتظامی برای برقراری امنیت در استان با تاکید بر این که از نیروی انتظامی مقتدر حمایت می‌کنیم و هر جا که نیاز باشد در کنار نیروی پلیس هستیم گفت: خوشبختانه تعامل و همدلی خوبی بین دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در استان وجود دارد و همین امر عرصه را برای جولان مجرمان خطرناک در استان ناامن کرده است.

هادی هاشمیان با اشاره به این که در سند تحول قضایی یکی از اولویت‌ها، ایجاد امنیت و آرامش مردم است افزود: در برخورد با مجرمان امنیتی، اراذل و اوباش و کسانی که تهدید کنندگان امنیت نوامیس مردم، نگاه قانونگذار و برخورد دستگاه قضایی و انتظامی، سخت گیرانه و قاطع است.

رئیس کل دادگستری گلستان، نقض حقوق شهروندی را خط قرمز دستگاه قضایی استان دانست و گفت: دستگاه قضایی و انتظامی باید بیش از دیگران در التزام به قانون پیشگام باشند و برخورد با مردم باید بر اساس رعایت حقوق شهروندی و آیین دادرسی انجام شود.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که افزایش آگاهی مردم هم در کنترل جرایم اثرگذار است افزود: باید در امور شهری و ساخت و ساز‌ها از این ظرفیت برای کاهش جرایمی مانند سرقت‌ها استفاده کنیم.

فرمانده انتظامی استان گلستان نیز در این نشست با قدردانی از تعامل دادگستری گلستان با نیروی انتظامی گفت: راهکار‌های تسهیل ارائه خدمات به مردم و رفع موانع و مشکلات از اهداف برگزاری نشست تعامل قضایی و انتظامی در استان است.

سردار محمدسعید فاضل دادگر افزود: تعامل دستگاه قضایی و نیروی انتظامی، امنیت قابل قبولی را در استان رقم زده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش‌های پلیس برای کاهش جرایم به ویژه اشاره کرد و افزود: به دنبال فراگیر کردن استفاده از شرکت‌های مراقبتی برای کاهش جرایمی مانند سرقت‌ها هستیم.

دادستان مرکز استان گلستان در جلسه امروز بر تقویت پلیس‌های تخصصی مانند آگاهی تاکید کرد و گفت: به روز کردن تخصص و روش‌های کشف جرم نیاز استان است و باید در دستور کار پلیس استان قرار گیرد.

حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی به موضوع قرارگاه جلب هم اشاره کرد و گفت: در این قرارگاه کسانی که محکومیت قطعی دارند باید با سرعت جلب شوند.

دادستان سیدحسینی ادامه داد: افزایش گشت در محله‌ها درکاهش جرایم و افزایش احساس امنیت در مردم اثرگذار است.

وی با تاکید بر توجه پلیس به حقوق شهروندی گفت: پلیس در پیشانی برخورد با متخلفان و مجرمان قرار دارد و باید هنگام اعمال قانون بیشتر قانون و حقوق شهروندی را رعایت کنند معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان هم در این جلسه گفت: ۱۷۰ محله پرخطر از نظر وقوع جرایم خشن در استان شناسایی شدند.

حجت الاسلام مهدی قاسمی وناجمی افزود: برنامه‌های پیشگیرانه برای کاهش جرایم خشن در این محله‌ها تدوین و سال آینده اجرایی می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.