حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
شناسه : 10799

یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان در آئین گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان حسن توکلی زاده و حسن تویسرکانی و نخستین سالگرد رحلت مرحوم احمد تویسرکانی در محل گلزار شهدای کرمان گفت: مرحوم احمد تویسرکانی ۳۵ سال از عمر بابرکت خود را در جهت خدمت به نظام، مردم و توسعه و تعمیق عدالت صرف […]

پ
پ

یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان در آئین گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان حسن توکلی زاده و حسن تویسرکانی و نخستین سالگرد رحلت مرحوم احمد تویسرکانی در محل گلزار شهدای کرمان گفت: مرحوم احمد تویسرکانی ۳۵ سال از عمر بابرکت خود را در جهت خدمت به نظام، مردم و توسعه و تعمیق عدالت صرف کرد.

وی از مرحوم تویسرکانی به عنوان انسانی دوراندیش، جامع نگر، نو اندیش و مدیری توانمند یاد کرد و ادامه داد: ایشان حقیقتا دارای شخصیتی کم نظیر بودند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان اظهار کرد: مرحوم تویسرکانی در ابتدای قبول مسئولیت معاونت قوه قضاییه و ریاست سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با یک سازمان عقب افتاده، پیچیده و قدیمی روبرو بودند و ایشان با روحیه تحول گرا و آینده نگری خود و با ایجاد زیرساخت‌های مناسب کار‌های بزرگی را انجام داده و زمینه تبدیل این سازمان به سازمانی مدرن و هوشمند را فراهم کردند و به درستی عنوان پدر ثبت نوین را به خود اختصاص دادند که با این اقدام بسیاری از معضلات حقوقی کشور حل شده است.

موحد با تاکید بر اینکه نسل حاضر و نسل‌های آینده کشور از خدمات مرحوم تویسرکانی بهره مند می‌شوند، عنوان کرد: مرحوم تویسرکانی در زمان ریاست کل دادگستری استان کرمان نیز اقدامات ماندگاری در زمینه توسعه قضایی داشته اند که این اقدامات جهادگونه و شبانه روزی ایشان بر کسی پوشیده نیست.

رئیس کل دادگستری استان کرمان تصریح کرد: نگاه مرحوم تویسرکانی همیشه به آینده بود و همواره تاکید داشتند که نباید خود را با کار‌های روزمره سرگرم کرد و باید با شناخت نیاز‌های عرصه قضایی کشور در راستای تامین زیرساخت‌های اساسی تحقق آن‌ها گام برداشت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.