حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
شناسه : 10772

به نقل از خبرگزاری میزان حسین رجبی از صدور کیفرخواست متهمین پرونده ارزیابی غیرواقعی اراضی در تاکستان خبر داد و ضمن تشریح عمل مجرمانه متهمین گفت: در پرونده مذکور ۱۰ متهم اقدام به خرید اراضی وسیع با قیمت نموده و از این زمین‌های فاقد ارزش منطقه‌ای بالا جهت آزادسازی متهمین در پرونده‌های قضایی استفاده می‌کردند. […]

پ
پ

به نقل از خبرگزاری میزان حسین رجبی از صدور کیفرخواست متهمین پرونده ارزیابی غیرواقعی اراضی در تاکستان خبر داد و ضمن تشریح عمل مجرمانه متهمین گفت: در پرونده مذکور ۱۰ متهم اقدام به خرید اراضی وسیع با قیمت نموده و از این زمین‌های فاقد ارزش منطقه‌ای بالا جهت آزادسازی متهمین در پرونده‌های قضایی استفاده می‌کردند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان افزود: با توجه به صدور قرار وثیقه توسط یکی از بازپرسین این دادسرا با هوشیاری این مقام قضائی محرز گردید کارشناس ارزیابی ملک درپرونده مورد رسیدگی، اقدام به ارزشگذاری آن به مبلغی غیرواقعی نموده است که با ورود به این قضیه مشخص شد تیم ده نفره‌ای در ارتکاب افعال مجرمانه مشابه حضور دارند که دادستانی تاکستان موفق به انهدام این باند و دستگیری متهمین شد.

گفتنی است با گذشت کمتر از ۸ ماه از تشکیل پرونده کیفرخواست اعضاء باند مذکور با عناوین اتهامی معاونت در جعل سند رسمی، پرداخت رشوه و تحصیل مال نامشروع صادر و پرونده جهت ادامه رسیدگی و صدور رای نهایی به دادگاه کیفری ارسال شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.