حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
شناسه : 10784

به نقل از خبرگزاری میزان جمال فلاح یخدانی، رئیس دادگستری شهرستان اردکان از صدور حکم قضایی توسط دادرس شعبه ۱۰۱ کیفری دو این حوزه قضایی به الزام یک شرکت معدنی به غرس ۵۰۰ اصله درخت مثمر در این شهرستان خبر داد. رئیس دادگستری شهرستان اردکان بیان کرد: حکم قضایی صادره که با استفاده از ظرفیت […]

پ
پ

به نقل از خبرگزاری میزان جمال فلاح یخدانی، رئیس دادگستری شهرستان اردکان از صدور حکم قضایی توسط دادرس شعبه ۱۰۱ کیفری دو این حوزه قضایی به الزام یک شرکت معدنی به غرس ۵۰۰ اصله درخت مثمر در این شهرستان خبر داد.

رئیس دادگستری شهرستان اردکان بیان کرد: حکم قضایی صادره که با استفاده از ظرفیت های قانونی ناظر به مجازات های جایگزین حبس با رویکرد توجه به حقوق عامه صادر شده، حکمی نوآورانه و قابل توجه است.  

وی صدور چنین احکامی که در راستای منویات مقام معظم رهبری و رویکرد جدید سند تحول قوه قضاییه قابل ارزیابی است را قابل تقدیر دانست و گفت: در جهت فرهنگ سازی و حفاظت بیشتر از محیط زیست و کاهش آلودگی هوا که گریبانگیر عموم شهروندان است، صدور چنین احکامی، علاوه بر حفظ و اثر بخشی مجازات ها، منفعت اجرای آن ها به مردم و جامعه نیز معطوف می شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.