حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
شناسه : 10716

محمود ضیائی فرد گفت:در راستای اجرای طرح نذرهشتم ویژه زندانیان وخانواده‌های آنان به نیت امام رضاع، تعداد هشت سرویس سیسمونی نوزاد و سی دستگاه تبلت به فرزندان زندانیان نیازمند اهدا شد. وی ادامه داد: اجرای طرح نذرهشتم، یک طرح کشوری است که در زندان‌های سراسر کشور انجام می‌شود و در این استان نیز در طول […]

پ
پ

محمود ضیائی فرد گفت:در راستای اجرای طرح نذرهشتم ویژه زندانیان وخانواده‌های آنان به نیت امام رضاع، تعداد هشت سرویس سیسمونی نوزاد و سی دستگاه تبلت به فرزندان زندانیان نیازمند اهدا شد.

وی ادامه داد: اجرای طرح نذرهشتم، یک طرح کشوری است که در زندان‌های سراسر کشور انجام می‌شود و در این استان نیز در طول یک ماه گذشته تا کنون ۴ مرحله انجام و مرحله پنجم نیز به فرزندان و همسران باردار زندانی با تامین هشت سرویس سیسمونی است.

ضیائی فرد تصریح کرد: همچنین بدلیل شرایط کرونا و استفاده فرزندان زندانیان نیازمند از گوشی و‌یا تبلت جهت آموزش، لذا در بررسی‌های هفتگی و تحقیقاتی که صورت گرفته آن دسته از خانوار‌ها وفرزندانی که در این زمینه مشکل و‌کمبودی داشتند با عنایت کمیته امداد حضرت امام (ره) و پیگیری انجمن حمایت زندانیان اصفهان سی دستگاه تبلت تأمین و اهدا گردید.

مدیرکل زندان‌های استان در پایان ضمن قدردانی از تلاش و‌مشارکت همه جانبه خیرین خواستار حضور و کمک خیرین ونیکوکاران در روز‌های پایانی سال به خانواده‌های زندانیان از طریق انجمن حمایت از زندانیان گردید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.