حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴
شناسه : 10601

به نقل از خبرگزاری میزان نمایشگاه معرفی و فروش محصولات تولیدی صنایع دستی زندانیان با حضور قائم مقام حوزه ریاست قوه قضاییه افتتاح شد. در این مراسم که محمدی قائم مقام حوزه ریاست قوه قضاییه، مختاری مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان و علیرضا نبی کارآفرین برگزیده کشور حضور داشتند، از محصولات این نمایشگاه بازدید شد. در […]

پ
پ

به نقل از خبرگزاری میزان نمایشگاه معرفی و فروش محصولات تولیدی صنایع دستی زندانیان با حضور قائم مقام حوزه ریاست قوه قضاییه افتتاح شد.

در این مراسم که محمدی قائم مقام حوزه ریاست قوه قضاییه، مختاری مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان و علیرضا نبی کارآفرین برگزیده کشور حضور داشتند، از محصولات این نمایشگاه بازدید شد.

در این مراسم محمدی قائم مقام حوزه ریاست قوه قضاییه، گفت: مهمترین هدفی که کیفرشناسان برای اعمال مجازات لحاظ می‌کنند بحث اصلاح و تربیت است که تبلور عینی آن بنیاد تعاون زندانیان است.

قائم مقام حوزه ریاست قوه قضاییه ادامه داد: بنیاد تعاون زندانیان نقش محوری از طریق اشتغال و حرفه آموزی زندانیان دارد، درست است که رویکرد اصلی زندان اصلاح و تربیت است؛ اما باید بتوانیم حرفه به زندانیان بیاموزیم تا آن‌ها بتوانند بعد از آزادی از این حرفه بهره‌مند شوند.

محمدی تاکید کرد: بنیاد تعاون می‌تواند در نقش خودکفایی زندانیان و معیشت زندانیان و خانواده‌‎ها نقش بی بدیلی داشته باشد و امید است این نمایشگاه در حد گسترده‌تر باشد تا مردم بدانند زندانیان چه محصولاتی را می‌توانند تولید کنند.

گفتنی است در این نمایشگاه آثاری همچون تابلو‌های مسی، ظروف آبگینه، کیف‌های چرمی دست دوز، ظروف میناکاری، میز‌های کنده‌کاری شده با چوب و چرم، ظروف فیروزه‌کوبی، تابلو‌های فرش و معرق از جمله صنایعی هستند که در این نمایشگاه که در مرکز خرید قلهک واقع شده، عرضه می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.