حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷
شناسه : 10607

جلسه ستاد اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی دستگاه قضایی استان به ریاست دکتر علی دهقانی رئیس کل دادگستری ایلام و با حضور اعضاء ستاد در سالن جلسات حوزه ریاست دادگستری برگزار شد. دهقانی در این جلسه ضمن تأکید بر لزوم حل مشکلات و مسائل شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی و صنعتی استان ایلام خاطر نشان کرد: […]

پ
پ

جلسه ستاد اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی دستگاه قضایی استان به ریاست دکتر علی دهقانی رئیس کل دادگستری ایلام و با حضور اعضاء ستاد در سالن جلسات حوزه ریاست دادگستری برگزار شد.

دهقانی در این جلسه ضمن تأکید بر لزوم حل مشکلات و مسائل شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی و صنعتی استان ایلام خاطر نشان کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و تأکیدات ریاست قوه قضائیه، مهم‌ترین هدف از تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی در دادگستری استان، رونق فعالیت‌های اقتصادی سالم و مشروع با مدنظر قرار دادن ظرفیت‌های بومی است.

وی اضافه کرد: جلسات این ستاد فرصت مغتنمی برای تولیدکنندگان و کارخانجاتی است که به دلیل وجود مشکلات گوناگون بویژه مشکلات حقوقی و قضایی از چرخه تولید باز مانده و می‌توانند از این فرصت به صورت مطلوب بهره برده و واحد تولیدی خود را به چرخه تولید بازگردانند.

رئیس کل دادگستری استان ایلام با اشاره به حمایت همه جانبه دستگاه قضایی از مدیران در مسیر تحقق رونق و جهش تولید، تصریح کرد: مدیرانی که در مسیر حمایت از تولید قصوری داشته باشند، از باب ترک فعل مورد مؤاخذه قرار خواهند گرفت.

عالی‌ترین مقام قضایی استان ایلام، به کلیه مدیران و مسئولین دستگاه‌های اجرایی استان در خصوص حمایت از فعالان اقتصادی و واحد‌های تولیدی تاکید کرد و اظهار داشت: تصمیمات اتخاذ شده و مصوبات ستاد، باید کارشناسی شده و کاربردی بوده و ضمن رفع مشکلات موجود واحد‌های تولیدی از بروز این مشکلات در آینده برای واحد‌های مشابه جلوگیری کنند.

گفتنی است در این جلسه مشکلات سه واحد تولیدی استان ایلام با حضور مدیران و نمایندگان این واحد‌ها مطرح شد و پس از بحث و بررسی و تحلیل کلیه جوانب امور، دستورات لازم در خصوص رفع مشکلات و راه اندازی مجدد این واحد‌های تولیدی صادر شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.