حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵
شناسه : 10620

الماس گشتاسبی، سرپرست شورای حل اختلاف استان بوشهر با بیان اینکه با تلاش مجموعه اداره کل زندان‌ها و شورای حل اختلاف از اول سال تاکنون ۱۷نفر از محکومان به قصاص در این استان بخشیده شدند گفت: این شمار بخشش نسبت به سال گذشته که تنها ۹ مورد بوده افزایش نشان می‌دهد. وی بیان کرد: پس […]

پ
پ

الماس گشتاسبی، سرپرست شورای حل اختلاف استان بوشهر با بیان اینکه با تلاش مجموعه اداره کل زندان‌ها و شورای حل اختلاف از اول سال تاکنون ۱۷نفر از محکومان به قصاص در این استان بخشیده شدند گفت: این شمار بخشش نسبت به سال گذشته که تنها ۹ مورد بوده افزایش نشان می‌دهد.

وی بیان کرد: پس از سفر رئیس قوه قضاییه به استان بوشهر توجه به فرهنگ سازش و صلح در بین محکومان همواره مورد تاکید بوده است.

گشتاسبی اضافه کرد: نهادینه شدن فرهنگ گذشت، صلح و سازش و فراهم کردن رضایت اولیاء دم نیز در راستای نهادینه کردن فرهنگ سازش و صلح است.

معاون قضایی دادگستری و سرپرست شورای حل اختلاف استان بوشهر گفت: تلاش ما همیشه این بوده تا برای محکومینی که در زندان هستند با پیگیری مستمر بتوان رضایت گرفت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.