حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
شناسه : 10499

به نقل از خبرگزاری میزان موسی خلیل الهی در چهارمین نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم استان آذربایجان شرقی در خصوص سند تحول قضایی اظهار داشت: سند تحول قضایی، سندی راهبردی بوده که برنامه‌های متعددی از طریق آن قابل اجرا است. وی افزود: ماموریت‌هایی که بر اساس این سند مطرح شده موضوع رسیدگی به تظلمات […]

پ
پ

به نقل از خبرگزاری میزان موسی خلیل الهی در چهارمین نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم استان آذربایجان شرقی در خصوص سند تحول قضایی اظهار داشت: سند تحول قضایی، سندی راهبردی بوده که برنامه‌های متعددی از طریق آن قابل اجرا است.

وی افزود: ماموریت‌هایی که بر اساس این سند مطرح شده موضوع رسیدگی به تظلمات و تعدیات و شکایات و حل فصل دعاوی و احقاق حقوق عامه و گسترش عدل و آزادی‌های مشروع و نظارت بر اجرای صحیح قوانین است که بر اساس آن وظایف متعددی برای مسوولان قضایی مشخص شده است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: سند تحول قضایی سندی راهبردی و نیاز روز کشور بوده و می‌تواند در مسائل مختلف نقش خود را ایفا کند.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های مطرح شده در سند تحول قضایی موضوع احقاق حقوق عامه بوده و اجرای قانون جامع حدنگار یکی از مصادیق احقاق حقوق عامه بوده، اگر قانون جامع حدنگار را به طور کامل اجرا شود بخش عمده‌ای از دعاوی از بین خواهد رفت.

خلیل الهی با بیان اینکه در این استان اقدامات بسیار خوبی در رابطه با قانون جامع حدنگار شروع شده، اظهار کرد: از بدو تصویب قانون جامع حدنگار تا پایان سال گذشته ۴۰۰ هکتار تثبیت مالکیت انجام شده بود و در طی ۱۰ ماهه سال جاری با تلاش‌های انجام شده یک میلیون هکتار تثبیت حقوق مالکیت انجام شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.