حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۸
شناسه : 10443

یازدهمین نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان جاجرم به ریاست اکبری رئیس دادگستری و با حضور فدوی، دادستان عمومی وانقلاب این شهرستان و تعدادی از مسؤولین دستگاه‌های اجرایی ذی ربط برگزار شد. رئیس دادگستری شهرستان جاجرم گفت: امیدوارم با پیگیری مسؤولین مربوطه و شناسایی عوامل، شاهد ریشه کن شدن این نوع جرائم در […]

پ
پ

یازدهمین نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان جاجرم به ریاست اکبری رئیس دادگستری و با حضور فدوی، دادستان عمومی وانقلاب این شهرستان و تعدادی از مسؤولین دستگاه‌های اجرایی ذی ربط برگزار شد.

رئیس دادگستری شهرستان جاجرم گفت: امیدوارم با پیگیری مسؤولین مربوطه و شناسایی عوامل، شاهد ریشه کن شدن این نوع جرائم در سطح این شهرستان باشیم.

وی با بیان اینکه شناسایی و ثبت مشخصات کامل فروشندگان دوره گرد و کنترل ورود و خروج آن‌ها از طریق اعمال مراقبت‌های لازم به شهرستان جاجرم از عوامل مؤثر در کاهش این گونه جرائم می‌باشد از راه اندازی سامانه جامع تشخیصی در این خصوص خبر داد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.