حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۴
شناسه : 10480

نخستین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان چهارمحال و بختیاری به ریاست احمدرضا بهرامی، رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در محل سالن جلسات شهید حاج قاسم سلیمانی دادگستری برگزار شد. بهرامی در این جلسه با اشاره به تعامل و همفکری دستگاه‌های نظارتی و انتظامی در انتخابات سال گذشته […]

پ
پ

نخستین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان چهارمحال و بختیاری به ریاست احمدرضا بهرامی، رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در محل سالن جلسات شهید حاج قاسم سلیمانی دادگستری برگزار شد.

بهرامی در این جلسه با اشاره به تعامل و همفکری دستگاه‌های نظارتی و انتظامی در انتخابات سال گذشته گفت: آنچه در انتخابات مهم است سلامت انتخابات و زمینه سازی برای حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای است.

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری تشکیل ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی را نتیجه توجه و دقت نظر مسئولان این استان به اتخاذ تدابیر مناسب برای برگزاری انتخابات پرشور دانست.

وی یکی از اهداف این ستاد را برگزاری انتخابات سالم و قانونمند با شرکت حداکثری ذکر کرد و تذکر انتخاباتی به کاندیدا‌های متخلّف را در پیشگیری از جرایم انتخاباتی و تبلیغات زودهنگام مؤثر دانست.

بهرامی اظهار کرد: بر اساس تجربیات گذشته، باید برای انتخابات سال آتی تدابیری اتخاذ شود تا فعالیت‌ها و تحرکات کاندیدا‌های انتخاباتی توسط دستگاه‌های ذیربط رصد و با جرایم انتخاباتی بدون ملاحظات سیاسی و مماشات برخود شود.

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: اولویت اصلی دستگاه قضایی در امر انتخابات، پیشگیری از وقوع جرایم انتخاباتی و برخورد قاطع با خاطیان است و جرایم این حوزه بدون نوبت در دادسرای عمومی و انقلاب هر شهرستان بررسی می‌شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در جریان انتخابات با شخص یا اشخاصی که بخواهند ضمن طرح مسائل تفرقه انگیز وحدت مردم را خدشه دار و احساسات قومی و مذهبی را تحریک کنند به شدت برخورد خواهد شد.

بهرامی یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی را نعمت انتخابات اعلام کرد و از اعضاء ستاد پیشگیری خواست همچون گذشته به رصد فعالیت انتخاباتی کاندیدا‌های احتمالی شورا‌های اسلامی شهر و روستا به ویژه در فضای مجازی اقدام کنند.

رئیس ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی استان چهارمحال و بختیاری در خاتمه تاکید کرد: باید متناظر این جلسات در شهرستان‌ها نیز تشکیل و ضمن ارسال گزارشات ماهانه به مرکز اهم مطالب در جلسات استانی مطرح شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.