حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۹
شناسه : 10269

حسین سلامی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از آزادی دو زندانی توسط انجمن حمایت از زندانیان جیرفت خبر داد و عنوان کرد: با کمک انجمن حمایت زندانیان این شهرستان، زمینه آزادی دو نفر از مددجویان زندان جیرفت که قادر به پرداخت بدهی خود نبودند، فراهم شد. دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت خاطرنشان کرد: […]

پ
پ

حسین سلامی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از آزادی دو زندانی توسط انجمن حمایت از زندانیان جیرفت خبر داد و عنوان کرد: با کمک انجمن حمایت زندانیان این شهرستان، زمینه آزادی دو نفر از مددجویان زندان جیرفت که قادر به پرداخت بدهی خود نبودند، فراهم شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت خاطرنشان کرد: این افراد با پرداخت رقمی بالغ بر ۲۵۰ میلیون ریال از زندان آزاد شده اند.

وی در پایان اظهار کرد: تلاش و پیگیری مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان جیرفت در راستای آزادی این زندانیان جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.