حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹
شناسه : 10071

در آستانه سالروز ولادت امیرالمونین علی (ع) مردم نوع دوست ایران با واریز مبلغی بالغ بر ۱۹ میلیارد ریال در طرح خداپسندانه آزادی پدران در بند زمینه رهایی ۷۰ بدهکار مالی تحت حمایت ستاد دیه را فراهم کردند. در این برنامه که در طی ۵ روز برگزار شد، قریب به اتفاق مشارکت کنندگان با پرداخت […]

پ
پ

در آستانه سالروز ولادت امیرالمونین علی (ع) مردم نوع دوست ایران با واریز مبلغی بالغ بر ۱۹ میلیارد ریال در طرح خداپسندانه آزادی پدران در بند زمینه رهایی ۷۰ بدهکار مالی تحت حمایت ستاد دیه را فراهم کردند.

در این برنامه که در طی ۵ روز برگزار شد، قریب به اتفاق مشارکت کنندگان با پرداخت تنها ۵ هزار تومان در این پویش مشارکت داشتند تا به سهم خود یاری‌گر مردان عائله‌مندی باشند که نه با ارتکاب اعمال مجرمانه، بلکه به دلیل ناتوانی در پرداخت اقراض یا اقساط مربوط به وام‌های بانکی روانه حبس شده بودند.  

چهارمحال و بختیاری، کرمان، قزوین، هرمزگان، مازندران، گیلان، آذربایجان‌غربی، خراسان‌رضوی، سمنان، البرز، کردستان، البرز و اصفهان در شمار استان‌هایی بودند که محبوسان غیرعمد آن‌ها به برکت این اقدام حسنه به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

بنیاد «یاران عشق» به عنوان بانی برنامه سال گذشته نیز در آستانه سال نو با برپایی طرح «زندان جای مادران نیست»، زمینه آزادی ۲۵ محبوس زنی را فراهم نمود که با رقم بدهی بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۳۱۳ میلیون ریال در بند بودند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.