حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
شناسه : 10086

غلامعلی صادقی، رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی از قلع و قمع ۹۲۴ قطعه باغ ویلای غیرمجاز و رهاسازی ۳۰۵ هکتار از اراضی کشاورزی در ۱۰ ماه سال ۱۳۹۹ در منطقه گلبهار خبر داد. رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: در راستای سیاست‌های کلی دستگاه قضایی، ۳۰۵ هکتار از اراضی کشاورزی در حدود ۹۲۴ قطعه […]

پ
پ

غلامعلی صادقی، رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی از قلع و قمع ۹۲۴ قطعه باغ ویلای غیرمجاز و رهاسازی ۳۰۵ هکتار از اراضی کشاورزی در ۱۰ ماه سال ۱۳۹۹ در منطقه گلبهار خبر داد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: در راستای سیاست‌های کلی دستگاه قضایی، ۳۰۵ هکتار از اراضی کشاورزی در حدود ۹۲۴ قطعه که در حال تبدیل به باغ ویلا بوده در راستای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها، با حضور دادستان محل و مسئولان اداره جهاد کشاورزی قلع و قمع شد.  

وی اظهار کرد: با تخریب مستحدثات ایجاد شده، اراضی به وضع سابق اعاده شد و از ورود قریب به هزار پرونده قضایی تغییر کاربری غیرمجاز به دادگستری جلوگیری شد.

صادقی تصریح کرد: مقرر شد تا دستگاه‌های مسئول به طور مستمر به ویژه در ایام شیوع بیماری کرونا که موجب سواستفاده برخی افراد زمین خوار شده این موضوع را مورد پیگیری قرار داده و نتیجه آن را به دستگاه قضایی گزارش گردد تا ضمن ترغیب و تشویق مردم بر رعایت قوانین، شاهد حفظ هرچه بهتر حقوق عامه و برخورد با افراد متخلف و متجاوز در حوزه اراضی کشاورزی، اراضی ملی و منابع طبیعی باشیم.



ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.