حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۹:۴۶
شناسه : 9876

به نقل از خبرگزاری میزان احمد رحمانیان، معاون اول دادستان تهران از پیگیری موضوع آبیاری اراضی زراعی با آب‌های غیرمتعارف خبر داد و گفت: دادستانی تهران دستگاه‌های مرتبط را مکلف کرده از استفاده از آب‌های غیرمتعارف برای اراضی کشاورزی جلوگیری کنند. معاون اول دادستان تهران بیان کرد: با توجه به گزارشات واصله در مورد استفاده […]

پ
پ

به نقل از خبرگزاری میزان احمد رحمانیان، معاون اول دادستان تهران از پیگیری موضوع آبیاری اراضی زراعی با آب‌های غیرمتعارف خبر داد و گفت: دادستانی تهران دستگاه‌های مرتبط را مکلف کرده از استفاده از آب‌های غیرمتعارف برای اراضی کشاورزی جلوگیری کنند.

معاون اول دادستان تهران بیان کرد: با توجه به گزارشات واصله در مورد استفاده از آب‌های غیر متعارف جهت آبیاری سبزیجات و تاکید دادستان تهران مبنی بر پیگیری موضوع، بررسی آن در دستور کار معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادستان تهران و دادسرای ناحیه ۳۷ تهران قرار گرفت و با دستگاه‌های ذیربط جلسه‌ای برگزار شد.

وی اظهار کرد: طی این نشست مشخص شد که میزان قابل توجهی از اراضی کشاورزی تهران از آب‌های غیر متعارف استفاده می‌کنند و عمده این اراضی در شهر‌های پاکدشت، شهرری، قرچک و ورامین است.

رحمانیان به مصوبات این جلسه اشاره کرد و گفت: در این راستا مقرر شد که شرکت آب و فاضلاب تهران حداکثر تا پایان آبان ماه سال آینده نسبت به ایجاد شبکه فاضلاب و جلوگیری از ورود هرگونه فاضلاب خانگی به رودخانه‌های استان تهران اقدام کند.  

معاون اول دادستان تهران خاطرنشان کرد: مقرر شد آب منطقه‌ای استان تهران نسبت به تهیه و تسریع اجرای طرح ساماندهی آب‌های سطحی اقدام کند و استانداری اعتبارات لازم برای عملی شدن آن را در اختیار آب منطقه‌ای قرار دهد.

وی از جمع آوری پمپ‌هایی که از فاضلاب برای آبیاری سبزیجات استفاده می‌کنند توسط شرکت آب منطقه‌ای خبرداد و گفت: یکی دیگر از موضوعات مطرح شده پیرامون آبیاری سبزیجات با فاضلاب، معرفی متخلفین به مراجع قضایی با قید فوریت از سوی دستگاه‌های ذی ربط است که بر این اساس دانشگاه علوم پزشکی، محیط زیست و سازمان دامپزشکی در اجرای ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی باید به این موضوع ورود کنند.

معاون اول دادستان تهران در پایان گفت: به منظور احیاء حقوق عامه مقرر شد که سازمان آب منطقه‌ای خسارت وارده به کشاورزان دارای حقابه معتبر که بر اثر عدم استفاده از آب، متضرر می‌شوند را پرداخت کند و همچنین وزارت جهادکشاورزی کشت‌های جایگزین را تعیین و به کشاورزان معرفی کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.