حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
شناسه : 9955

حجت الاسلام و المسلمین توانی از رهایی ۲ زندانی با تلاش اعضای شعبه چهارم شورای حل اختلاف داراب خبر داد و گفت: شورا‌های حل اختلاف فارس با عنایت به تاکیدات ریاست قوه قضائیه مبنی بر سعی در ایجاد صلح و سازش وکاهش تعداد زندانیان مالی موفق به آزادی بیش از ۹۳۰ زندانی در ده ماهه […]

پ
پ

حجت الاسلام و المسلمین توانی از رهایی ۲ زندانی با تلاش اعضای شعبه چهارم شورای حل اختلاف داراب خبر داد و گفت: شورا‌های حل اختلاف فارس با عنایت به تاکیدات ریاست قوه قضائیه مبنی بر سعی در ایجاد صلح و سازش وکاهش تعداد زندانیان مالی موفق به آزادی بیش از ۹۳۰ زندانی در ده ماهه سال ۹۹ شده است.
سرپرست مرکز توسعه حل اختلاف فارس با اشاره به وجود ۱۶ شعبه شورای حل اختلاف ویژه زندان در استان فارس اظهار امیدواری کرد تا پایان سال با تلاش همکاران و خیرین استان بتوانیم زمینه آزادی تعداد بیشتری از زندانیان را فراهم کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.