حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳
شناسه : 9820

حجت الاسلام والمسلمین درویشیان در پیامی درگذشت آیت الله سید رضی علوی از علمای استان فارس و پدر وزیر اطلاعات را تسلیت گفت. متن پیام رییس سازمان‌بازرسی کل کشور بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لایسد‌ها شیئ حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سیدمحمود علوی وزیر محترم‌اطلاعات سلام […]

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین درویشیان در پیامی درگذشت آیت الله سید رضی علوی از علمای استان فارس و پدر وزیر اطلاعات را تسلیت گفت.

متن پیام رییس سازمان‌بازرسی کل کشور بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لایسد‌ها شیئ

حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سیدمحمود علوی

وزیر محترم‌اطلاعات

سلام علیکم

ارتحال پدر بزرگوارتان، سلاله السادات مرحوم آیت الله سید رضی علوی موجب تاسف و تاثر گردید.

خدمات ارزنده‌ی این عالم ربانی و پارسا در نشر معارف اهل بیت علیهم السلام و حوزه‌های علمیه کشور به ویژه استان فارس فراموش ناشدنی است و فقدان ایشان به بیانِ آن حدیث شریف، زیان بار و جبران ناپذیر است.

اینجانب از خداوند سبحان برای آن فقید سعید که در ماه عزیز عبادت و دعا، رجب المرجب به دیار باقی شتافتند علو درجات و همنشینی با اولیاء و صالحان و برای جنابعالی و سایر بازماندگان، صبر و اجر مسالت دارم.

حسن درویشیان

۱ اسفندماه ۱۳۹۹

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.