حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶
شناسه : 9823

مسلم محمدیاران رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان خراسان شمالی در این ارتباط اظهار داشت: اگر بخواهیم در راه خدمت به مردم و حل مشکلات آن‌ها گام‌های اساسی برداریم باید در مسیر وحدت و انسجام همگانی و تبعیت از ولایت حرکت کنیم. وی گفت: نماز جمعه از مهمترین سرمایه‌های اجتماعی و تریبون‌های تأثیرگذار است که […]

پ
پ

مسلم محمدیاران رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان خراسان شمالی در این ارتباط اظهار داشت: اگر بخواهیم در راه خدمت به مردم و حل مشکلات آن‌ها گام‌های اساسی برداریم باید در مسیر وحدت و انسجام همگانی و تبعیت از ولایت حرکت کنیم.

وی گفت: نماز جمعه از مهمترین سرمایه‌های اجتماعی و تریبون‌های تأثیرگذار است که باید از این فرصت ارزشمند برای پیشبرد اهداف دین مبین اسلام استفاده کنیم.

محمدیاران افزود: طرح برپایی میز خدمت در مصلا‌های جمعه می‌تواند در حل مشکلات و مطالبه‌های مردمی گره‌گشایی کند.

این مقام قضایی خراسان شمالی خاطر نشان کرد: ستاد اقامه نماز با تنظیم تقویم سالانه و دعوت از نخبگان و صاحب نظران، برای تقویت این پایگاه دینی تلاش می‌کند.

وی ابراز امیدواری کرد که با تشکیل میز خدمت گام مؤثری برای حل مشکلات مردم برداشته شود.


ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.