حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
شناسه : 9726

جوادی مدیرکل زندان‌های استان زنجان از رهایی ۲ زندانی محکوم به قصاص در شهرستان ابهر خبر داد و گفت: با همت و تلاش شورای حل اختلاف مستقر در زندان شهرستان ابهر و زحمات مددکاران و مسئولین این زندان، دو زندانی پس از جلب رضایت و بخشش اولیاء دم از چوبه دار رهایی یافتند. مدیر کل […]

پ
پ

جوادی مدیرکل زندان‌های استان زنجان از رهایی ۲ زندانی محکوم به قصاص در شهرستان ابهر خبر داد و گفت: با همت و تلاش شورای حل اختلاف مستقر در زندان شهرستان ابهر و زحمات مددکاران و مسئولین این زندان، دو زندانی پس از جلب رضایت و بخشش اولیاء دم از چوبه دار رهایی یافتند.

مدیر کل زندان های استان زنجان بیان داشت: با برگزاری جلسات متعدد با خانواده‌های اولیاء دم، این دو خانواده با گذشت خود توانستند زندگی دوباره با این ۲ محکوم ببخشند.

جوادی خاطر نشان کرد: با الطاف خداوند متعال و تلاش‌های شبانه روزی همکاران زندان و شورای حل اختلاف مستقر در زندان‌ها، با احتساب این دو نفر پرونده رضایت از قتل‌های عمد از ابتدای سال جاری تاکنون به ۱۷ فقره رسید که این اقدام شایسته مرهون سخاوت و گذشت خانواده‌های مقتولین است.

وی ادامه داد: پرونده‌های قتل عمد در سطح استان با هدف ارتقاء نظم و آرامش در جامعه به صورت جدی از سوی مددکاران و شورا‌های حل اختلاف زندان در حال پیگیری است. 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.