حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
شناسه : 9692

به نقل از خبرگزاری میزان در نشست ستاد استانی اجرای کلی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی در کرمان، مشکلات تمدید کارت بازرگانی فریکو سیرجان با اشتغال مستقیم بیش از هزار نفر حل و موانع موجود در مسیر واحد‌های تولید مرغداری دارزین، کارخانه آرد جیرفت و ایجاد باغ مادری مرکبات مورد بررسی قرار […]

پ
پ

به نقل از خبرگزاری میزان در نشست ستاد استانی اجرای کلی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی در کرمان، مشکلات تمدید کارت بازرگانی فریکو سیرجان با اشتغال مستقیم بیش از هزار نفر حل و موانع موجود در مسیر واحد‌های تولید مرغداری دارزین، کارخانه آرد جیرفت و ایجاد باغ مادری مرکبات مورد بررسی قرار گرفت.

یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان در این نشست گفت: رفع موانع تولید و حمایت از سرمایه گذاران باید با تدبیر و در چارچوب قوانین، مقررات، دستورالعمل‌ها و ضوابط قانونی انجام شود.

رئیس کل دادگستری کرمان تصریح کرد: در راستای حمایت از فعال کردن واحد‌های تولیدی و خدماتی باید تمامی ابعاد کار مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی اظهار کرد: در نشست ستاد استانی اجرای کلی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی کرمان به منظور حل مشکلات یک کارخانه آرد در جیرفت مقرر شد موضوع تخصیص گندم به این کارخانه در جیرفت مورد موافقت قرار گرفت و مقرر شد اداره کل غله استان کرمان امور را تا حصول نتیجه طی دو ماه آینده پیگیری کند.

موحد تاکید کرد: در این نشست همچنین مقرر شد به منظور راه اندازی یک واحد مرغداری نیز بررسی‌های تخصصی لازم از سوی سازمان بازرسی انجام شده و در جلسه بعد پیشنهاد مشخص و قابل اجرا در این زمینه ارائه شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان در پایان گفت: در رابطه با ایجاد و حل مشکلات باغ مادری مرکبات به عنوان یک طرح ملی نیز پیگیری‌های لازم انجام شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.