حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸
شناسه : 9552

محمدی اصل مدیر کل زندان‌های گیلان از برگزاری ششمین جشنواره بازی‌های بومی محلی ویژه مددجویان، در زندان‌های استان گیلان خبر داد و گفت: در تلاشیم تا فرهنگ ورزش زورخانه ای که با ذکر نام امیرالمومنین مزین شده را در زندان‌ها ارتقاءبخشیم و در این راستا توانستیم از بین زندانیان با همکاری ورزش‌های زورخانه‌ای استان اولین […]

پ
پ

محمدی اصل مدیر کل زندان‌های گیلان از برگزاری ششمین جشنواره بازی‌های بومی محلی ویژه مددجویان، در زندان‌های استان گیلان خبر داد و گفت: در تلاشیم تا فرهنگ ورزش زورخانه ای که با ذکر نام امیرالمومنین مزین شده را در زندان‌ها ارتقاءبخشیم و در این راستا توانستیم از بین زندانیان با همکاری ورزش‌های زورخانه‌ای استان اولین دوره تربیت مرشد باستانی را با حضور ۱۶ نفر برگزار کنیم.

مدیر کل زندان‌های گیلان ادامه داد: ورزش علاوه بر نشاط جسم، در نشاط روح و ارتقای سلامت نقش چشمگیری دارد و شرکت در ورزش‌های گروهی یکی از عواملی است که حس مسئولیت طلبی را در گروه هدف افزایش داده و نشانه پیشرف در کارها می شود.

مدیر کل زندان‌های گیلان بخش عمده سلامت کارکنان را حضور در فعالیت‌های ورزشی بیان کرد و افزود: مسئولیت ما در برپایی این فعالیت‌ها با هدف ایجاد نشاط و شادابی و بالارفتن حس مسئولیت طلبی بیشتر شده است و باید با همکاری ادارات ورزش و جوانان و هیات‌های ورزشی فعالیت‌های ورزشی را در زندان‌ها ساماندهی کنیم.

محمدی اصل در پایان گفت: تا کنون بیش از ۴۸۰۰ نفر از زندانیان را تحت پوشش برنامه‌های ورزشی قرار دادیم.



ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.