حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
شناسه : 9509

سید محمد موسویان معاون قضایی رئیس کل و رئیس شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان بیان داشت: در حال حاضر تعداد ۱۴ شعبه از شعب شورا‌های حل اختلاف ویژه زندان به پرونده‌های زندانیان در زندان‌های استان اصفهان رسیدگی می‌کنند که با تلاش اعضا و همکاران مستقر در شعب ویژه زندان در دی ماه سال جاری تعداد […]

پ
پ

سید محمد موسویان معاون قضایی رئیس کل و رئیس شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان بیان داشت: در حال حاضر تعداد ۱۴ شعبه از شعب شورا‌های حل اختلاف ویژه زندان به پرونده‌های زندانیان در زندان‌های استان اصفهان رسیدگی می‌کنند که با تلاش اعضا و همکاران مستقر در شعب ویژه زندان در دی ماه سال جاری تعداد ۶۴ زندانی به آغوش خانواده بازگشتند.

رئیس شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان افزود: شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها نقش بسزایی دارد و شورا‌های حل اختلاف می‌توانند در فرایند قضا زدایی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی در ادامه با تشریح آمار و عملکرد این شعب در دی ماه سال جاری گفت: طی یک ماه، تعداد ۳۸۰ پرونده به شعب شورای حل اختلاف ویژه زندان ارجاع شده که با جدیت اعضای این شعب بالغ بر ۳۶۲ فقره مختومه شده و تعداد ۲۷۱ مورد آن منجر به صلح و سازش شده است.

موسویان اظهار امیدواری کرد: با تقویت شعب شورای حل اختلاف ویژه زندانیان و استفاده صحیح از ظرفیت این شعب و جلب همکاری مسئولین ستاد دیه و خیران در هر شهر و منطقه زمینه آزادی بسیای از محکومین را فراهم آورد.


ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.