حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲
شناسه : 9540

به نقل از خبرگزاری میزان سعید جریده اصل، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لردگان از اعطاء مرخصی پایان حبس به ۲۲ نفر از زندانیان دارای محکومیت کیفری در زندان مرکزی این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در راستای سیاست‌های عالی قوه قضاییه مبنی بر پالایش و کاهش جمعیت کیفری زندان ها، وضعیت زندانیان دارای […]

پ
پ

به نقل از خبرگزاری میزان سعید جریده اصل، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لردگان از اعطاء مرخصی پایان حبس به ۲۲ نفر از زندانیان دارای محکومیت کیفری در زندان مرکزی این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در راستای سیاست‌های عالی قوه قضاییه مبنی بر پالایش و کاهش جمعیت کیفری زندان ها، وضعیت زندانیان دارای محکومیت کیفری در زندان شهرستان لردگان بررسی و همزمان با میلاد با سعادت حضرت امام محمدباقر (ع) باقی مانده محکومیت تعداد ۲۲ نفر از زندانیانی که مستحق ارفاقات قانونی و استفاده از رأفت اسلامی بودند، بخشیده شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لردگان خاطرنشان کرد: به طور میانگین باقی مانده حبس هر یک از این زندانیان ۴ ماه بود که به منظور تحکیم بنیان خانواده و حضور این افراد در جمع خانواده‌های خود نسبت به آن‌ها مساعدت‌های قانونی لازم اعمال شد.  

وی با تاکید بر برخورد قاطع و مستمر با مرتکبین جرایم خشن و اشرار عنوان کرد: استفاده از نهاد‌های ارفاق آمیز قانونی شامل زندانیان شرور و مرتکبین جرایم خشن و مجرمان حرفه‌ای نخواهد بود و برای این عده از مجرمان تا زمان احراز تنبه و اصلاح و بازپروری هیچ گونه ارفاقی اعمال نخواهد شد.



ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.