حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
شناسه : 9429

 عباس مسجدی صبح امروز یکشنبه ۲۶ بهمن در مراسم کلنگ زنی سالن پذیرش مدیریت بحران و حوادث مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی استان تهران واقع در کهریزک که با حضور دکتر توکلی فرماندار ویژه شهرستان ری ودکتر شهریاری معاون دادستان وسرپرست دادسرای امور جنایی و معاونین و جمعی از مدیران سازمان برگزار شد، افزود: بلایای طبیعی […]

پ
پ

 عباس مسجدی صبح امروز یکشنبه ۲۶ بهمن در مراسم کلنگ زنی سالن پذیرش مدیریت بحران و حوادث مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی استان تهران واقع در کهریزک که با حضور دکتر توکلی فرماندار ویژه شهرستان ری ودکتر شهریاری معاون دادستان وسرپرست دادسرای امور جنایی و معاونین و جمعی از مدیران سازمان برگزار شد، افزود: بلایای طبیعی و حوادث بسیاری در کشور ما وجود دارد و همواره بر اثر وقوع این حوادث جمعی از هموطنان جان خود را از دست می‌دهند.

وی با اشاره به نقش پزشکی قانونی در حوادث و بحران‌ها تصریح کرد: پزشکی قانونی در شناسایی و تعیین هویت قربانیان حوادث و بلایای دسته جمعی نقش قابل توجهی بر عهده دارد، آنچنان که در حوادث بسیار از جمله موضوع هواپیمای اوکراینی شاهد سرعت و صحت عمل کارشناسان این سازمان در شناسایی قربانیان بدون هیچ گونه خلل و یا اشتباهی بودیم.

مسجدی به ضرورت بهره مندی از فضای استاندارد در زمان بروز حوادث و بحران‌ها برای پذیرش ارباب رجوع تأکید کرد و اظهار داشت: از آنجا که کارشناسان پزشکی قانونی باید در زمان بحران‌ها خدمات مناسبی به مردم ارائه دهند باید از فضا و ساختمانی مناسب و استاندارد نیز برخوردار باشند و گلنگ زنی سالن پذیرش مدیریت بحران مرکز کهریزک به همین منظور انجام می‌شود.

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور افزود: با احداث سالن پذیرش مدیریت بحران و حوادث در مرکز کهریزک، تکریم ارباب رجوع و خدمت رسانی به مردم هر چه بهتر انجام خواهد شد چرا که در حوادث مختلف شاهد مشکلاتی در این خصوص و نبود فضای مناسب برای پذیرش مراجعین بودیم.

مسجدی در پایان به دلیل همکاری در احداث این ساختمان از استاندار، فرماندار شهرستان ری و دیگر مسئولان استانی و نیز مدیرکل و همکاران پزشکی قانونی استان قدردانی کرد و گفت: از آنجا که وقوع حادثه و بحران قابل پیش بینی نیست باید همواره آمادگی لازم برای مواجهه با هر حادثه را داشته باشیم.

براساس پیش بینی صورت گرفته این پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال و حداکثر تا یکسال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

در ادامه مراسم کلنگ زنی ساختمان پذیرش مدیریت بحران، دکتر مسجدی در جلسه شورای معاونین سازمان که در محل مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران برگزار شد، از مدیران کل پزشکی قانونی استان تهران و سایر استان‌ها که در امر پیشرفت پروژه‌های عمرانی کار جهادی کردند و همچنین از حوزه معاونت توسعه و امور مالی و ذیحسابی سازمان و مسئولان استانی بابت تامین بودجه پروژه‌ها قدردانی و ابراز امیدواری کرد که با راه اندازی این پروژه‌ها خدمت رسانی به مردم بیشتر و بهتر از گذشته ادامه یابد.

یادآور می‌شود در جلسه شورای معاونین امروز گزارشی از اقدامات عمرانی انجام شده در مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی استان تهران و نیز گزارش پروژه‌های افتتاح شده در دهه مبارک فجر و از جمله پروژه‌های استان‌های فارس، مازندران، زنجان و کردستان ارائه شد.

گفتنی است در جلسه شورای مدیران امروز از دکتر فریبرز طارمیان کارمند نمونه سال ۹۸ سازمان نیز تقدیر به عمل آمد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.