حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
شناسه : 9389

سید محمد موحد نماینده مردم کهگیلویه با اشاره به سفر رییس قوه قضاییه به کشور عراق، گفت: سفر رییس قوه قضاییه به عراق مورد استقبال خوبی قرار گرفت و در یک فضای دوستانه و قابل قبول انجام شد. وی ادامه داد: دستگاه قضایی و حاکمیتی عراق از این سفر حسن استقبال را کردند و نهایت […]

پ
پ

سید محمد موحد نماینده مردم کهگیلویه با اشاره به سفر رییس قوه قضاییه به کشور عراق، گفت: سفر رییس قوه قضاییه به عراق مورد استقبال خوبی قرار گرفت و در یک فضای دوستانه و قابل قبول انجام شد.

وی ادامه داد: دستگاه قضایی و حاکمیتی عراق از این سفر حسن استقبال را کردند و نهایت همراهی و همکاری را نشان دادند و در تاریخ چند دهه گذشته برای کشور عراق، این سفر یک سفر کاملا مهم، استراتژیک و حائز اهمیت بود.

نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با مثبت ارزیابی کردن سفر آیت الله رییسی به کشور عراق تاکید کرد: این سفر برای هر دو کشور به ویژه برای کشور عراق حائز اهمیت بوده است و دنیا نیز به این سفر اهمیت ویژه نشان دادند لذا به نظر می‌رسد کار ارزشمندی صورت گرفت.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم یادآور شد: نفس حضور رییس قوه قضاییه ایران بعد از سال‌ها به کشور عراق دارای ابعاد مهمی از لحاظ سیاسی بود از بعد قضایی نیز قطعا این حضور سبب تبادلات و مبادلاتی شده است و دستاورد‌های مهم و ارزشمندی نیز در منطقه به همراه داشته است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.