حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
شناسه : 9348

با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کوهدشت و اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) لابراتوار خانگی تولید مواد مخدر در کوهدشت شناسایی، متلاشی و مقدار ۲۱ کیلو گرم هرویین و ۲ قبضه سلاح جنگ و مقادیری مهمات و تجهیزات تولید مواد مخدر ضبط و متهمین دستگیر و ر‌وانه زندان شدند.در این عملیات که […]

پ
پ

با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کوهدشت و اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) لابراتوار خانگی تولید مواد مخدر در کوهدشت شناسایی، متلاشی و مقدار ۲۱ کیلو گرم هرویین و ۲ قبضه سلاح جنگ و مقادیری مهمات و تجهیزات تولید مواد مخدر ضبط و متهمین دستگیر و ر‌وانه زندان شدند.
در این عملیات که دادستان کوهدشت نیز بصورت میدانی حضور داشت، خسروی در ادامه تاکید کرد: مجرمین تصور ارتکاب چنین جرائمی را نداشته باشند، چون دستگاه قضایی به شدت با این قبیل موارد برخورد می‌کند.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کوهدشت به خانواده‌ها هشدار داد که از اعضای خانواده خود مراقبت کنند و اجازه ارتکاب چنین جرائمی را به اعضای خانواده و فرزندان خود ندهند.
وی افزود: اخیرا” نیز مقادیری حدود یکصد کیلو گرم مواد مخدر از باند‌های قاچاق و تولید مواد با تلاش دستگاه‌های اطلاعاتی کشف و باند‌های تهیه و توزیع متلاشی شده اند.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کوهدشت گفت: دستگاه قضا در برخورد با جرائم خشن و مخل نظم عمومی از قبیل قاچاق اسلحه و مهمات و مواد مخدر، تیراندازی، قتل، درگیری‌های خیابانی و بی نظمی هیچ خط قرمزی ندارد و به شدت با این موارد برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.