حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
شناسه : 9301

به نقل از خبرگزاری میزان نشست بررسی آخرین وضعیت شرکت در حال تصفیه آلومینیوم سازی پارس با حضور مسعود ستایشی قائم مقام رئیس کل و ترکی رئیس اداره تصفیه و امور ورشکستگی دادگستری استان تهران، هادی ملکی رئیس دادگستری و مجید علیپور دادستان شهرستان ساوه در محل کارخانه این شرکت در شهرک صنعتی ساوه برگزار […]

پ
پ

به نقل از خبرگزاری میزان نشست بررسی آخرین وضعیت شرکت در حال تصفیه آلومینیوم سازی پارس با حضور مسعود ستایشی قائم مقام رئیس کل و ترکی رئیس اداره تصفیه و امور ورشکستگی دادگستری استان تهران، هادی ملکی رئیس دادگستری و مجید علیپور دادستان شهرستان ساوه در محل کارخانه این شرکت در شهرک صنعتی ساوه برگزار شد.

قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران بیان کرد در این نشست با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر لزوم حمایت از تولید در کشور بیان کرد: باید با سرلوحه قرار دادن این تفکر، در پی زنده کردن کارخانه‌ها باشیم.
چرخیدن چرخ تولید در بزرگترین شرکت تولیدکننده فویل آلومینیوم در کشور با حمایت دستگاه قضایی
وی خاطرنشان کرد: بهبود وضعیت کارخانه پارس علاوه بر برکاتی که از لحاظ اشتغال برای منطقه دارد، در زمینه جلوگیری از واردات و حفظ ارز نیز بسیار موثر است.

ستایشی خطاب به رئیس اداره تصفیه و امور ورشکستگی دادگستری استان تهران ضمن قدردانی بابت اقدامات صورت گرفته، خواست تا در رفع مشکلات موجود این شرکت خصوصا در حوزه‌های بانکی تلاش کند.

رئیس اداره تصفیه و امور ورشکستگی استان تهران نیز در ادامه این نشست عنوان کرد: خلاف آنچه که در روال انجام ورشکستگی پیرامون این شرکت‌ها رایج است، تمام تلاش دادگستری تهران بر پایه حفظ این شرکت‌ها بوده و در مسیر احیاء آن‌ها گام برداشته است.
چرخیدن چرخ تولید در بزرگترین شرکت تولیدکننده فویل آلومینیوم در کشور با حمایت دستگاه قضایی
وی بیان کرد: شرکت آلومینیوم پارس از زمان اعلام ورشکستگی تاکنون موفق به پرداخت بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان از بدهی‌های خود شده و این ابقا به سود سهامداران و کارکنان شرکت نیز بوده است.

ترکی در ادامه گفت: در حال حاضر شرکت آلومینیوم پارس با بیش از ۸۰۰ نفر نیرو، با تمام ظرفیت کار می‌کند و بزرگترین شرکت تولیدکننده فویل آلومینیوم در کشور است که ۶۰ درصد بازار را در اختیار دارد.

رئیس دادگستری شهرستان ساوه نیز درباره اهمیت احیاء کارخانه آلومینیوم پارس و تاثیر مثبت آن بر زندگی مردم منطقه صحبت کرد.

در ادامه این نشست، هوشنگ گودرزی مدیر اجرایی شرکت آلومینیوم پارس گفت: بدون حضور قوه قضاییه حفظ شرکت مقدور نبود.
چرخیدن چرخ تولید در بزرگترین شرکت تولیدکننده فویل آلومینیوم در کشور با حمایت دستگاه قضایی
مدیر اجرایی شرکت آلومینیوم پارس با تقدیر از حمایت‌های دستگاه قضایی بیان کرد: شرکت در حال حاضر در بالاترین سطح از لحاظ کمیت و کیفیت است و جایگاه آن برای توسعه صادرات بسیار وسیع بوده و در راستای افزایش تولید ۲۰ درصدی را برای سال آینده مد نظر دارد.

در ادامه، قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران همراه حاضرین با حضور در خط تولید کارخانه، اقدام به افتتاح خط تولید شماره ۲ فویل میل کرد و در ادامه از واحد‌های مختلف کارخانه از قبیل کوره ذوب، ریخته گری و… بازدید به عمل آوردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.