حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
شناسه : 9215

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و در راستای اجرایی شدن سند تحول قضایی، محمدجواد حشمتی رئیس کل دادگستری استان تهران، یحیی جعفری رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران، معاونین ستادی محاکم و سرپرستان مجتمع‌های قضایی تهران با حضور حیات الغیب مدیرکل زندان‌های استان تهران، از زندان تهران بزرگ بازدید کردند […]

پ
پ

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و در راستای اجرایی شدن سند تحول قضایی، محمدجواد حشمتی رئیس کل دادگستری استان تهران، یحیی جعفری رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران، معاونین ستادی محاکم و سرپرستان مجتمع‌های قضایی تهران با حضور حیات الغیب مدیرکل زندان‌های استان تهران، از زندان تهران بزرگ بازدید کردند و از نزدیک و چهره به چهره ضمن ملاقات با زندانیان، پاسخگوی مشکلات آن‌ها شدند.

در این بازدید طبق برنامه ریزی انجام شده هرکدام از مسئولان در مکان مشخص مستقر شدند و به تفکیک موضوعات و مشکلات مطرح شده را بررسی و دستورات و ارشادات لازم را صادر کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.