حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
شناسه : 9140

به نقل ازخبرگزاری میزان غلامرضا مهدوی رئیس شورا‌های حل اختلاف دادگستری استان تهران، امروز در مراسم افتتاح شعبه ۲۶۳۴ شورای حل اختلاف تهران ویژه انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی هوایی و جهانگردی، اظهار داشت: در حال حاضر قریب به ۵۰ شعبه صلح و سازش و حل اختلاف در دادسرا‌های تهران دایر کرده ایم که نتیجه […]

پ
پ

به نقل ازخبرگزاری میزان غلامرضا مهدوی رئیس شورا‌های حل اختلاف دادگستری استان تهران، امروز در مراسم افتتاح شعبه ۲۶۳۴ شورای حل اختلاف تهران ویژه انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی هوایی و جهانگردی، اظهار داشت: در حال حاضر قریب به ۵۰ شعبه صلح و سازش و حل اختلاف در دادسرا‌های تهران دایر کرده ایم که نتیجه این امر کاهش ورودی پرونده‌ها به مراجع قضایی بوده است.

وی تصریح کرد: همچنین در تمام زندان‌های تهران نیز، شعبات صلح و سازش را تاسیس کرده‌ایم.

مهدوی با اشاره به سیاست راه‌اندازی شعبات صنفی صلح و سازش گفت: در حال حاضر، ۳۰ صنف و اتحادیه در تهران دارای شعبات صلح و سازش هستند که خروجی این شعبات، کاهش ورودی پرونده‌های صنفی به مراجع قضایی بوده است و نکته قابل تامل آنکه هیچ پرونده ارجاعی به این شعبات صنفی، برگشت نخورده است و همه آن‌ها به صلح و سازش ختم شده است.

رییس شورا‌های حل اختلاف دادگستری استان تهران بیان داشت: درصدد هستیم شعبات صلح و سازش را به مجتمع‌های رسمی حل اختلاف تبدیل کنیم و در حال حاضر اصنافی نظیر پزشکان و اصحاب رسانه دارای مجتمع‌های ویژه حل اختلاف هستند که اعضای آن‌ها را اشخاص خبره اصناف مزبور تشکیل می‌دهند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.