حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۸
شناسه : 9212

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با گرامیداشت یاد وخاطره امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی، اعلام کرد: به مناسبت ایام اللّه دهه مبارک فجر، اداره پزشکی قانونی در شهرستان سیریک افتتاح شد. وی با بیان اینکه پزشکی قانونی یکی از اصلی‌ترین سازمان‌های وابسته به قوه قضائیه است، افزود: توسعه عدالت و تسهیل دسترسی عموم مردم […]

پ
پ

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با گرامیداشت یاد وخاطره امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی، اعلام کرد: به مناسبت ایام اللّه دهه مبارک فجر، اداره پزشکی قانونی در شهرستان سیریک افتتاح شد.

وی با بیان اینکه پزشکی قانونی یکی از اصلی‌ترین سازمان‌های وابسته به قوه قضائیه است، افزود: توسعه عدالت و تسهیل دسترسی عموم مردم به خدمات دستگاه قضایی همواره مورد تأکید ریاست معزز قوه قضائیه می‌باشد که در همین راستا، خوشبختانه با افتتاح و راه اندازی اداره پزشکی قانونی در شهرستان سیریک، سیاست‌های ابلاغی و مطالبه به حق مردم در این خصوص تحقق یافت.

علی صالحی اظهار داشت: بحمداللّه با اتخاذ تمهیدات لازم و افتتاح این مرکز، اهالی شهرستان سیریک می‌توانند از این پس در فضایی مناسب خدمات لازم را دریافت نمایند.

عالیترین مقام قضایی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: اظهارنظر سریع، به موقع و با مبنای دقیق کارشناسی پزشکی قانونی هم در اتقان آرای قضات و هم در تسریع زمان رسیدگی نقش مهم و بی بدیلی دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.