حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
شناسه : 9103

به نقل ازخبرگزاری میزان جوادی در گفت‌وگو با میزان از آزادی ۴ زندانی از زندان‌های زنجان خبر داد و گفت: کل مبلغ بدهی این افراد ۵ میلیارد ریال بوده که با زحمات شبانه روزی مددکاران زندان ۲ میلیارد ریال از این بدهی با گذشت شکات حل و فصل شد. مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و […]

پ
پ

به نقل ازخبرگزاری میزان جوادی در گفت‌وگو با میزان از آزادی ۴ زندانی از زندان‌های زنجان خبر داد و گفت: کل مبلغ بدهی این افراد ۵ میلیارد ریال بوده که با زحمات شبانه روزی مددکاران زندان ۲ میلیارد ریال از این بدهی با گذشت شکات حل و فصل شد.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان افزود: نزدیک به یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال از کل بدهی با قبولی اعسار از سوی مراجع قضایی مرتفع شده است.

جوادی ضمن قدردانی از حمایت‌های خیرین و نیکوکاران اضافه کرد: از محل کمک‌های خیرین و نیکوکاران به ستاد دیه مبلغ یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال برای آزادی این افراد هزینه شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.