حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
شناسه : 9100

به نقل ازخبرگزاری میزان غلامعلی صادقی، رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی در نشست هم اندیشی با مسئولان نهاد‌های وابسته به دستگاه قضایی ضمن تقدیر از اقدامات صورت پذیرفته توسط وابستگان به دستگاه قضایی به ویژه در ایام همه گیری بیماری کرونا بر لزوم رعایت نظامات سازمانی و دولتی توسط کلیه مسئولان تأکید کرد. رئیس […]

پ
پ

به نقل ازخبرگزاری میزان غلامعلی صادقی، رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی در نشست هم اندیشی با مسئولان نهاد‌های وابسته به دستگاه قضایی ضمن تقدیر از اقدامات صورت پذیرفته توسط وابستگان به دستگاه قضایی به ویژه در ایام همه گیری بیماری کرونا بر لزوم رعایت نظامات سازمانی و دولتی توسط کلیه مسئولان تأکید کرد.

رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: رعایت کلیه دستورالعمل‌های بهداشتی و سایر نظامات سازمانی و دولتی توسط کلیه مدیران و مسئولان به ویژه در شرایط کنونی ضروری و لازم است.

وی افزود: در ایام کرونا علی رغم وجود مشکلات زیاد؛ شاهد عملکرد مثبت مجموعه قضایی استان خراسان رضوی بودیم، اما متأسفانه تعدادی از همکاران عزیزمان را در این ایام از دست دادیم که باید از آنان به عنوان «مدافعان عدالت» تقدیر کرد.

صادقی با تأکید بر لزوم هم افزایی و هم پوشانی نهاد‌های وابسته به دستگاه قضایی در استان خراسان رضوی افزود: تمامی تلاش‌ها باید در راستای خدمت رسانی به شهروندان گرانقدر ساماندهی شود و امیدواریم در سایه تلاش‌های در حال انجام، شاهد ارتقاء رضایتمندی‌های عمومی از عملکرد دستگاه قضایی به ویژه در استان خراسان رضوی باشیم و روند مثبت اقدامات استمرار پیدا کند.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی اجرای دقیق بخشنامه‌های واصله از ناحیه ستاد و رئیس قوه قضاییه را خواستار شد و افزود: در دوران تحول قضایی شاهد صدور بخشنامه‌های متعددی با موضوعات مختلف قضایی و حقوقی بوده ایم و در جلسات برگزار شده بر اجرای دقیق این بخشنامه‌ها با هدف تسریع در انجام امور، تکریم مراجعان محترم و ارتقاء رضایتمندی‌های عمومی توسط مسئولان حوزه‌های قضایی و دادستان‌ها در سراسر استان خراسان رضوی تأکید شده است.

در این نشست، مسئولان نهاد‌های وابسته به قوه قضاییه به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در زمینه راهکار‌های ارتقاء تعاملات فی مابین و هم افزایی در اقدامات مشترک پرداختند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.