حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
شناسه : 9097

حجت الاسلام والمسلمین صادق مرادی به همراه معاونین، مدیر کل زندان‌های استان، روسای دادگستری و دادستان‌های عمومی و انقلاب حوزه‌های قضایی ماهشهر و بندر امام خمینی (ره)، ضمن بازدید از زندان حوزه قضایی ماهشهر با تعدادی از زندانیان به صورت چهره به چهره دیدار و گفتگو کرد.   رئیس کل دادگستری استان خوزستان با بیان […]

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین صادق مرادی به همراه معاونین، مدیر کل زندان‌های استان، روسای دادگستری و دادستان‌های عمومی و انقلاب حوزه‌های قضایی ماهشهر و بندر امام خمینی (ره)، ضمن بازدید از زندان حوزه قضایی ماهشهر با تعدادی از زندانیان به صورت چهره به چهره دیدار و گفتگو کرد.   رئیس کل دادگستری استان خوزستان با بیان اینکه این اقدام با هدف رفع مشکلات حقوقی انجام شد،گفت: یکی از راهکار‌های کاهش جمعیت زندانیان حضور مداوم و مستمر روسای دادگستری، دادستان‌ها و قضات در زندان هاست تا ضمن قرار گرفتن در جریان مشکلات آنان، زمینه آزادی زندانیان واجد شرایط را نیز فراهم کنند.
وی افزود: حضور قضات در زندان‌ها این اطلاعات و شناخت را به قضات می‌دهد که آیا زندانی اصلاح و یا متنبه شده است یا نه تا از فرصت‌های قانونی جهت انجام مساعدت‌های لازم در خصوص آزادی مشروط و تعلیق مجازات آنان استفاده کنند.
رئیس کل دادگستری خوزستان خاطر نشان کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و سیاست‌های قوه قضائیه، بخش‌های متعددی در دادگستری استان جهت پیگیری امور زندانیان فعال شده و بازدید قضات از زندان‌ها افزایش یافته است که اقدامات صورت گرفته در این راستا بسیار موثر بوده و امیدواریم تحقق سیاست کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها در آینده ملموس‌تر باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.