حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
شناسه : 9091

علی جمادی بوشهر رئیس کل دادگستری استان بوشهر در آیین افتتاح ساختمان مجتمع توسعه حل اختلاف سردار شهید قاسم سلیمانی بندرگناوه به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی افزود: باتوجه به نقشی که شورا‌های حل اختلاف در حل و فصل امور و اختلافات به صورت ریشه‌ای و اساسی در بین مردم دارند، ایجاد این مراکز در […]

پ
پ

علی جمادی بوشهر رئیس کل دادگستری استان بوشهر در آیین افتتاح ساختمان مجتمع توسعه حل اختلاف سردار شهید قاسم سلیمانی بندرگناوه به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی افزود: باتوجه به نقشی که شورا‌های حل اختلاف در حل و فصل امور و اختلافات به صورت ریشه‌ای و اساسی در بین مردم دارند، ایجاد این مراکز در دستور کار قرار گرفته است.
وی افزود: در ۱۰ ماه امسال به میزان پرونده‌های ورودی به دستگاه قضایی در استان بوشهر پرونده مختومه شده است که عمده پرونده‌های مختومه از طریق صلح و سازش بوده است.
رئیس کل دادگستری استان بوشهر ادامه داد: رسیدگی به پروند‌های معوقه و مدت زمان دار در اولویت کاری این دستگاه قضایی استان است که تا پایان سال تعیین و تکلیف خواهد شد
وی افزود: مکان ساختمان مجتمع توسعه حل اختلاف گناوه با بهترین وضعیت دسترسی برای ارباب رجوع انتخاب شد که در زمینی با زیربنای ۱۰۵۰ مترمربع و یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار احداث شده‌است.
جمادی گفت: در احداث و آماده شدن این ساختمان مسئولان شهرستان از جمله فرماندار، شورای اسلامی شهر و شهردار تلاش کردند و در دهه فجر به بهره‌برداری رسید.
وی بیان کرد: در ایام دهه مبارک فجر و بزودی، ساختمان شورا‌های حل اختلاف در دو بخش سعدآباد و آبپخش دشتستان کلنگ‌زنی خواهد شد.
رئیس کل دادگستری استان بوشهر افزود: در این استان ۶۷ شعبه مرکز توسعه و شورای حل اختلاف وجود دارد که از این مجموع ۶۵ شعبه شهری و ۲ شعبه روستایی است و شهرستان گناوه دارای ۶ شعبه شهری است.
وی اضافه کرد: اعضای این مراکز از خود مردم هستند و به نوعی مقبولیت عام دارند و تلاش و همت خود را در حل و فصل مسایل و مشکلات و سازش بکار می‌برند.
 گقتنی است،شهرستان گناوه با ۱۰۵ هزارنفر جمعیت در شمال استان بوشهر قرار دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.