حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲
شناسه : 8914

به نقل از خبرگزاری میزان محمدمهدی حاج محمدی، رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در ادامه سفر به استان اردبیل با گروه‌های فرهنگی و جهادی دیدار کرد. حاج محمدی در این دیدار گفت: به موجب دستورالعمل نحوه مشارکت گروه‌های مردمی با قوه قضاییه، گروه‌های مردم نهاد و دغدغه‌مند نسبت به موضوعات فرهنگی […]

پ
پ

به نقل از خبرگزاری میزان محمدمهدی حاج محمدی، رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در ادامه سفر به استان اردبیل با گروه‌های فرهنگی و جهادی دیدار کرد.

حاج محمدی در این دیدار گفت: به موجب دستورالعمل نحوه مشارکت گروه‌های مردمی با قوه قضاییه، گروه‌های مردم نهاد و دغدغه‌مند نسبت به موضوعات فرهنگی و اجتماعی بخاطر عدم امکان مشارکت و یا برخی کاستی‌ها و ضعف‌ها در عملکرد مسئولان قضایی و زندانبانان گلایه نمی‌کنند؛ بلکه می‌توانند در کنار مسئولان در انجام وظایف محوله مشارکت و همکاری داشته باشند.

رئیس سازمان زندان‌ها گفت: بنابر توصیه و تاکید شهید همت ما در قبال تمام کسانی که راه کج رفته اند مسئولیم.

وی اظهار کرد: همکاری شما نخبگان جهادی و فرهنگی با قوه قضاییه محدود به مرحله آخر که زندان است نیست؛ بلکه شما می‌توانید در موقعیت‌های مختلف رسیدگی در دادسرا و دادگاه بر اساس دستورالعمل نحوه مشارکت گروه‌های مردمی با قوه قضاییه همکاری کنید.  

حاج محمدی افزود: در کنار تلاش برای دستگیری و احیاء زندانیان باید مراقب بود خانواده زندانیان آسیب کمتری ببینند و این یکی از عرصه‌های بسیار مهم برای ایفای نقش از سوی گروه‌های مردم نهاد است.

در ادامه این جلسه که با حضور رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز استان اردبیل برگزار شد تعدادی از اعضای گروه‌های مردمی نقطه نظرات خود را اعلام و رئیس کل دادگستری استان اردبیل بیان کرد: در ادامه برنامه ریزی خواهد شد تا بیش از گذشته زمینه‌های حضور عملیاتی گروه‌های مردمی فراهم و دنبال شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.